Планирование работы на 2023/2024 учебный год
Мэта: забеспячэнне сучаснай якасці адукацыі, павышэнне яе эфектыўнасці ў адпаведнасці з актуальнымі і перспектыўнымі патрэбамі асобы, грамадства і дзяржавы.
Прыярытэтныя задачы:
- Стварыць умовы для эфектыўнай адукацыйнай дзейнасці праз:
павышэнне якасці правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў у адпаведнасці з патрабаваннямі адукацыйных стандартаў;
фарміраванне станоўчай матывацыі ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу;
працяг работы па ўдасканаленні сістэмы выяўлення і падтрымкі высокаматываваных і адораных навучэнцаў, уключэння іх у інавацыйную і навукова-даследчую дзейнасць;
развіццё пазнавальных здольнасцяў дзяцей на аснове перадавых тэхналогій дашкольнай адукацыі.
- Удасканальваць работу па развіцці прафесійных кампетэнцый педагогаў праз:
арганізацыю адраснай мэтанакіраванай метадычнай падтрымкі педагогаў па павышэнню кваліфікацыйнай катэгорыі;
павышэнне выніковасці работы метадычных аб'яднанняў і практыка-арыентаваны характар метадычнай работы;
стымуляванне педагогаў да ўдзелу ў інавацыйнай і даследчай дзейнасці, абагульненню і распаўсюджванню эфектыўнага педагагічнага вопыту.
- Удасканальваць выхаваўчую прастору ўстановы адукацыі праз:
укараненне мадэлі фарміравання і развіцця камунікатыўнай кампетэнтнасці навучэнцаў у сістэме ўзаемадзеяння ўстаноў адукацыі і дзіцячых, маладзёжных грамадскіх аб'яднанняў;
падрыхтоўку вучняў да самастойнага жыцця і прафесійнага самавызначэння шляхам пашырэння практыкі арганізацыі экскурсійнай работы;
фарміраванне нацыянальнай самасвядомасці ў навучэнцаў сродкамі далучэння да нацыянальных каштоўнасцей і культурных традыцый беларускага народа.
ІІІ. Планаванне дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі “Паплаўская сярэдняя школа Бярэзінскага раёна”
Раздзел 1. Агульнае кіраўніцтва ўстановай адукацыі
ПЕДАГАГІЧНЫЯ САВЕТЫ
|
||
Адаптацыя вучняў 1 класа |
Кастрычнік |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Прафілактыка і папярэджанне асацыяльных паводзін навучэнцаў |
Снежань |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
Духоўна-маральнае і патрыятычнае выхаванне вучняў у адукацыйнай прасторы школы |
Студзень |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
Выхаваўчы патэнцыял урока як сродак фарміравання асобы навучэнца: праблемы, знаходкі, рашэнні |
Люты |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Азнаямленне педагагічных работнікаў з пісьмом Міністэрства адукацыіі “Аб завяршэнні 2023/2024 навучальнага года і правядзенні выпускных і цэнтралізаваных экзаменаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі і іншымі нарматыўнымі і лакальнымі актамі” |
Сакавік |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Прамежкавыя вынікі рэалізацыі інавацыйнага праекта |
Май |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Допуск вучняў 9, 11 класаў да выпускных экзаменаў па завяршэння навучання і выхавання на II і III ступені агульнай сярэдняй адукацыі |
Май |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Перавод вучняў 1-8 класаў |
Май |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Перавод вучняў 10 класа |
Чэрвень |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Выдача пасведчанняў аб агульнай базавай адукацыі і адлічэнні ў сувязі з атрыманнем агульнай базавай адукацыі. Выдачы атэстатаў аб агульнай сярэдняй адукацыі і адлічэнні ў сувязі з атрыманнем агульнай сярэдняй адукацыі. |
Чэрвень |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Аналіз вынікаў выпускных і цэнтралізаваных экзаменаў па завяршэнні навучання і выхавання на ІІ і ІІІ ступенях навучання |
Чэрвень |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Аналіз работы ўстановы за 2022/2023 навучальны год і вызначэнне мэты і задач на новы 2023/2024 навучальны год. |
Жнівень |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Нарады пры дырэктару
Тэма |
Адказны |
Жнівень |
|
1. Падрыхтоўка ўстановы адукацыі да новага навучальнага года Удакладненне спісачнага складу вучняў па класах. Арганізацыя работы па ахове жыцця і здароўя дзяцей. Санітарна-гігіенічны рэжым і правілы бяспекі. Арганізацыя работы дашкольных груп. Арганізацыя харчавання навучэнцаў. Забяспечанасць установы адукацыі падручнікамі, вучэбнымі дапаможнікамі, вучэбнымі праграмамі, вучэбна-метадычнымі комплексамі для правядзення факультатыўных заняткаў. Арганізацыя работы ў галіне аховы правоў дзяцінства і па ахове жыцця і здароўя дзяцей. Cтварэнні бяспечных умоў жыццядзейнасці ва ўстанове. Правілы ўнутранага працоўнага распарадку для работнікаў, правілы ўнутранага распарадку для навучэнцаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара Северын Н.М., намеснік дырэктара |
2. Размеркаванне функцыянальных абавязкаў. |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
3. Выкананне Санітарных норм і правіл, спецыфічных санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Верасень |
|
1. Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі. |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
2. Кантроль за дакументацыяй. Стан асабовых спраў навучэнцаў. Стан асабовых спраў педагогаў. Арганізацыя планавання вучэбна-метадычнай дзейнасці педагогаў. Праверка дзённікаў вучняў 4, 5, 9 класаў. Класныя журналы |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
3. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў. Прафілактыка дзіцячага дарожна-транспартнага траўматызму. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
4. Аналіз планаў выхаваўчай і ідэалагічнай работы класных кіраўнікоў. Арганізацыя работы ва ўстанове па ваенна-патрыятычнаму выхананню |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
5. Аналіз размеркавання выпускнікоў 2023 года па каналам далейшага працаўладкавання. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
6. Cтварэнне бяспечных умоў жыццядзейнасці ў дашкольных групах |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
Кастрычнік |
|
1. Аналіз правядзення тыдня прафілактыкі па правілам дарожнага руху, тыдня прафілактыкі ўжывання наркатычных, псіхатропных, таксічных і адурманьваючых сродкаў, тыдня прафілактыкі ўжывання алкаголю і тытунекурэння, Тыдня, прысвечанага рэспубліканскаму Дню маці |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
2. Арганізацыя работы класных кіраўнікоў па прафілактыцы правапарушэнняў непаўналетніх. |
Старшыня НМА класных кіраўнікоў |
3. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Беларуская мова і літаратура (літаратурнае чытанне)” |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
4. Аналіз своечасовага запаўнення класных журналаў і выстаўлення адзнак за пісьмовыя работы. Аб’ектыўнасць выстаўлення адзнак за 1-ю чвэрць. Аналіз праверкі дзённікаў вучняў 3, 7, 10 класаў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
5. Якасць работы з вучнямі, выхаванцамі дашкольнай групы і іх сем’ямі |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
6. Аналіз формаў і метадаў працы з адоранымі і высокаматываваных навучэнцамі пры падрыхтоўцы да алімпіяд. Вывучэнне пытання якасці правядзення факультатыўных заняткаў, Работа навуковага таварыства «Эўрыка» |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
7. Аналіз вынікаў першага этапу рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
8. Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці вучняў за чвэрць |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
9. Выкананне плану мерапрыемстваў рэспубліканскай межведамаснай праграмы “Клопат” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
10. Арганізацыя харчавання навучэнцаў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Лістапад |
|
1. Праца па фарміраванні здаровага ладу жыцця навучэнцаў. Аналіз умоў, створаных для захавання і ўмацавання здароўя навучэнцаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
2. Аналіз работы ГПД (1-4кл). |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
3. Работа камісіі па прафілактыцы карупцыйных злачынстваў і правапарушэнняў, работа апякунскага савета |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
4. Аналіз рэйдаў “Падлетак”, “Сям’я без гвалту” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
5. Выкарыстанне розных форм, сродкаў і метадаў музычнага развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
6. Аналіз улікова-планаванай дакументацыі аб’яднанняў па інтарэсах. Аналіз наведвальнасці заняткаў навучэнцамі |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
7. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
8. Рэалізацыя патрабаванняў Дэкрэта Прэзідэнта РБ “Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем’ях” ад 24.11.2006 г. №18 |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
Снежань |
|
1. Правядзенне спартыўна-масавых мерапрыемстваў. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў: Аналіз стану заняткаў у ГПД, арганізацыя вольнага часу. Арганізацыі рухомых гульняў на прагулцы ў дашкольных групах Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці вучняў за чвэрць. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
3. Аналіз праверкі класных журналаў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў: Арганізацыя работы па здароваму харчаванню. Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы. Санітарна-гігіенічны рэжым і правілы бяспекі. Праверка падрыхтоўкі ўстановы да святкавання Новага года. Своечасовае правядзенне навучання правілам бяспекі і абыходжання з пажаранебяспечнымі прадметамі пры правядзенні навагодніх святаў ва ўстанове. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Жаўняровіч А.У., дырэктар, Дылейка В.С., загадчык гаспадаркай |
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы 5.1. Аналіз работы савета па прафілактыцы правапарушэнняў і безнагляднасці непаўналетніх за 2023 год 5.3. Правядзенне інфармацыйныйных гадзін 5.4. Арганізацыя работы ва ўстанове па грамадска-прававому выхаванню. 5.5. Рэалізацыя мерапрыемстваў комплекснай плану па прафілактыцы правапарушэнняў у Мінская вобласці за 2023 г. 5.6. Аналіз прамежкавых вынікаў практычнага этапу інавацыйнай дзейнасці |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
6. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Замежная мова” |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
7. Аналіз вынікаў другога этапу Рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Студзень |
|
1. Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі: Аналіз працы з адоранымі і матываванымі навучэнцамі. Сістэма работы педагогаў па падрыхтоўцы дзяцей да алімпіяд і конкурсаў. Вывучэнне пытання якасці правядзення факультатыўных заняткаў Дадатковыя платныя адукацыйныя паслугі. Выніковасць работы педагогаў. |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
2. Журналы: аб'яднанняў па інтарэсах; класныя журналы. Дазаванне дамашняга задання |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
3. Захворванне навучэнцаў і выхаванцаў дашкольнай групы Арганізацыя самастойнай рухальнай дзейнасці дзяцей на прагулцы ў дашкольных групах |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
4. Кантроль за станам выхаваўчай работы: 4.1. Арганізацыя прафарыентацыйнай работы з навучэнцамі ва ўстанове адукацыі. 4.2. Арганізацыя фізкультурна-аздараўленчай работы ва ўстанове 4.3. Аналіз сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі ўстановы 4.4. Арганізацыя работы з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным становішчы 4.5. Аналіз анкетавання вучняў 9, 11 класаў 4.6. Наведвальнасць заняткаў вучнямі 1-4-х класаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
5. Работа камісіі па прафілактыцы карупцыйных злачынстваў і правапарушэнняў, работа апякунскага савета |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
Люты |
|
1.Наведвальнасць заняткаў вучнямі 5-11-х класаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
2. Класныя журналы: улік арганізацыйна-выхаваўчай работы класнымі кіраўнікамі |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
3. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Геаграфія” |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў: 4.1. Выкананне правіл бяспекі ў кабінетах фізікі, інфарматыкі, хіміі, працоўнага навучання, майстэрнях, спартыўнай зале |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара Северын Н.М., намеснік дырэктара |
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы: 5.1. Рэйды “Падлетак”, “Сям'я без гвалту” 5.2. Педагагічнае ўзаемадзеянне з дзіцячымі грамадскімі аб'яднаннямі, органамі вучнёўскага самакіравання. 5.3. Арганізацыя работы ва ўстанове па ваенна-патрыятычнаму выхаванню 5.4. Ход рэалізацыі планаў развіцця прыёмных сем’яў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
6. Арганізацыя работы з маладымі спецыялістамі |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Сакавік |
|
1. Праца з нізкаматываванымі навучэнцамі |
Старшыні НМА |
2. Класныя журналы. Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці навучэнцаў за чвэрць. Праверка дзённікаў вучняў 3, 5, 7, 9, 10 класаў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
3. Школьная сталовая, кухня дашкольнай групы Аналіз выканання СанНіПу, СЭП у адукацыйным працэсе |
Жаўняровіч А.У., дырэктар, Дылейка В.С., заг. гаспад. |
4. Кантроль за станам выхаваўчай работы: 4.1. Маніторынг узроўню выхаванасці навучэнцаў 4.2. Аналіз правядзення інфармацыйных гадзін і выхаваўчых мерапрыемтсваў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
5. Арганізацыя работы па падрыхтоўцы і правядзенні атэстацыі навучэнцаў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
6. Выкарыстанне эфектыўных метадаў і прыёмаў у развіцці пазнавальных здольнасцяў выхаванцаў дашкольных груп 7. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
Красавік |
|
1. Наведвальнасць заняткаў выхаванцымі дашкольных груп. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў 2.1. Аналіз работы ГПД (5-7 кл) 2.2. Эфектыўнасць выхаваўча-адукацыйнай працы ў дашкольных групах па развіццю маўлення і маўленчых зносін дзяцей 2.3. Аналіз работы навуковага таварыства вучняў “Эўрыка” 2.4. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Чарчэнне” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара Жаўняровіч А.У., дырэктар |
3. Праверка дзённікаў вучняў 4, 6, 8, 11 класаў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
4. Стан вучэбных кабінетаў |
Жаўняровіч А.У., дырэктар, Дылейка В.С., заг. гаспад. |
5. Планаванне і арганізацыя летняга аздараўлення і занятасці. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
6. Аналіз выніковасці ўдзелу навучэнцаў у абласных, завочных, дыстанцыйных і Інтэрнэт-алімпіядах па вучэбных прадметах |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
7. Класна-абагульняючы кантроль 4 класа |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
8. Азнаямленне педагогаў з нарматыўнымі прававымі і лакальнымі дакументамі, рэгулюючымі правядзенне выніковай атэстацыі вучняў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
9. Выкананні правілаў унутранага распарадку вучнямі ДУА “Паплаўская сярэдняя школа Бярэзінскага раёна” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
10. Вынікі атэстацыі і павышэння кваліфікацыі педагагічных кадраў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
Май |
|
1. Падрыхтоўка матэрыялаў па атэстацыі вучняў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці навучэнцаў за чвэрць і навучальны год |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
2. Аналіз работы МА класных кіраўнікоў, выхавацелей дашкольнай адукацыі па выкананню праграмы дашкольнай адукацыі выхаванцаў у дашкольных групах |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
3. Класныя журналы. Выкананне вучэбных праграм і практычнай часткі па вучэбных прадметах Падрыхтоўка да правядзення атэстацыі вучняў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання. Афармленне стэндаў і матэрыялаў па падрыхтоўцы да экзаменаў у кабінетах, складанне раскладу экзаменаў. |
Северын Н.М., Аляшкевіч Н.В., намеснікі дырэктара |
4. Падрыхтоўка і правядзенне выпускнога вечара |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
5. Аналіз выхаваўчай і ідэалагічнай работы ўстановы адукацыі за навучальны год |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
6. Рэалізацыя мерапрыемстваў комплекснай плану па прафілактыцы правапарушэнняў у Мінская вобласці за 5 месяцаў 2024 г. |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
7. Рэалізацыя патрабаванняў Дэкрэта Прэзідэнта РБ “Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у неблаганадзейных сем’ях” ад 24.11.2006г. №18 |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
8. Вывучэнне запытаў навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў на арганізацыю факультатыўных заняткаў у новым навучальным годзе |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара |
9. Аналіз дзейнасці інавацыйнага праекта “Укараненне сеткавай мадэлі фарміравання грамадзянска-патрыятычнай пазіцыі навучэнцаў: рэгіянальная мадэль” |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
Самакантроль
Пытанні для кантролю |
Мэта кантролю |
Від кант-ролю |
Метады кантролю |
Адказныя асобы, месца падвядзення вынікаў |
|
Верасень 1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей,якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
Аналіз работы класных кіраўнікоў па ахопе навучаннем усіх навучэнцаў мікрараёна |
Тэматычны |
Аналіз справаздач класных кіраўнікоў |
Нарада пры дырэктару
|
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
Арганізацыя дадатковых заняткаў на платнай аснове |
Праверыць працу класных кіраўнікоў па камплектаванню заняткаў, запаўнення журналаў |
Франтальны |
Субяседаванне з класнымі кіраўнікамі |
Дырэктар |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
1. Класныя журналы |
Вывучэнне дзейнасці педагагічнага калектыву па арганізаванаму пачатку 2023/2024 навучальнага года |
Франтальны |
Праверка журналаў
|
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Стан асабовых спраў навучэнцаў |
Праверыць працу класных кіраўнікоў 1, 5 і 10 класаў па афармленні асабістых спраў ізноў прыбыўшых навучэнцаў |
Франтальны |
Праверка асабістых спраў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Нарада класных кіраўнікоў |
|
3. Стан асабовых спраў педагогаў |
Праверыць асабовыя справы педагогаў |
Франтальны |
Праверка асабістых спраў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара. Колькасць гадзін, якія аплачваюцца педагогу |
|
4. Арганізацыя планавання вучэбна-метадычнай дзейнасці педагогаў |
Прааналізаваць своечасовасць і якасць каляндарна-тэматычнага планавання і праграм па факультатыўным заняткам у педагогаў |
Тэматыч-ны |
Праверка планаў работы |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Субяседаван-не |
|
5. Праверка дзённікаў вучняў 4, 5, 9 класаў |
Захаванне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў |
Франтальны |
Аналіз стану дзённікаў навучэнцаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
Cтварэнні бяспечных умоў жыццядзейнасці у дашкольных групах |
Захаванне адзіных патрабаванняў па стварэнню беяспечных умоў |
Тэматыч-ны |
Наведванне заняткаў, аналіз |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
Арганізацыя работы ва ўстанове па ваенна-патрыятычнаму выхаванню |
Праца педагогоў па патрыятычнаму выхаванню навучэнцаў |
Тэматычны |
Наведванне заняткаў, аналіз |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
Кастрычнік 1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
Работа з высокаматываванымі навучэнцамі |
Аналіз работы настаўнікаў з вучнямі, якія маюць павышаную матывацыю да вучэбна-пазнавальнай дзейнасці |
Тэматычны |
Субяедван-не, наведванне заняткаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
ГПД (1-4 кл.)
|
Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі выхавальніка
|
Тэматычны |
Наведванне заняткаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Беларуская мова і літаратура (літаратурнае чытанне)” |
Аналіз стану выкладання і якасці ведаў навучэнцаў |
Франтальны |
Наведванне і аналіз заняткаў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
Выкананне патрабаванняў па пераемнасці ў 1, 5, 10 класах |
Метадычная граматнасць педагогаў, якія працуюць у 1,5,10-х класах |
Тэматычны |
Назіранне, гутаркі |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара, НМА педагогаў |
|
Якасць правядзення факультатыўных заняткаў |
Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі настаўніка
|
Тэматычны |
Наведванне заняткаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
Праверка дзённікаў вучняў 3,7,10 класаў |
Выкананне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў |
Франтальны |
Аналіз дзённікаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Класныя журналы |
Якасць і своечасовае афармленне класных журналаў, у тым ліку зводнай ведамасці ўліку вучэбнай дзйнасці і паводзін вучняў за І чвэрць |
Франтальны |
Праверка журналаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
Умовы, створаныя для захавання і ўмацавання здароўя вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы |
Вызначэнне ўзроўню створаных умоў для захавання здароўя вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы |
Тэматыч-ны |
Назіранне, гутарка |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, работнік ФАПа |
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
Якасць работы з вучнямі, выхаванцамі дашкольнай групы і іх сем’ямі. |
Якасць арганізаванай працы па выхаванню ўсебаковар азвітай асобы |
Тэматычны |
Анкетаван-не, назіранне, гутарка, аналіз |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
Лістапад 1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
1. Наведвальнасць заняткаў вучнямі і выхаванцамі д/г |
Выявіць прычыны пропуску вучэбных заняткаў |
Тэматычны |
Назіранне, аналіз журнала наведваль-насці |
Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны |
|
2. Індывідуальная работа па ліквідацыі прабелаў у ведах з нізкаматываванымі навучэнцамі |
Вывучэнне выніковасці правядзення індывідуальных заняткаў па папярэджанні непаспяховасці ў 1-й чвэрці |
Тэматычны |
Гутаркі, назіранне |
Старшыні навукова-метадычных аб’яднанняў |
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
1. Якасць правядзення заняткаў у дашкольных групах “Выкарыстанне розных форм, сродкаў і метадаў музычнага развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту” |
Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі выхавальнікаў ДА |
Аператыўны |
Назіранне, гутаркі |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
1. Праверка дзённікаў вучняў 6, 8, 11 класаў |
Выкананне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў |
Франтальны |
Аналіз дзённікаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Класныя журналы
Журналы аб’яднанняў па інтарэсах |
Якасць афармлення класных журналаў Аналіз улікова-планаванай дакументацыі аб’яднанняў па інтарэсах |
Франтальны |
Праверка журналаў |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
1. Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы |
Аналіз захворвання навучэнцаў установы за першую чвэрць і выхаванцаў дашкольнай групы |
Тэматычны |
Наведванне заняткаў |
Северын Н.М., нам. дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
2. Групавыя памяшканні дашкольнай групы |
Паляпшэнне санітарнага стану і эстэтычнага афармлення групавых памяшканняў, стварэнне бяспечных умоў |
Тэматычны |
Агляд памяшкан-няў |
Северын Н.М., нам. дырэктара |
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
1. Стан работы з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы |
Праца класных кіраўнікоў |
Тэматычны |
Гутарка, аналіз |
Северын Н.М., нам. дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
2. Аналіз правядзення класных гадзін класнымі кіраўнікамі на першай ступені навучання |
Якасць арганізацыі выхаваўчай работы праз прызму класных гадзін |
Тэматычны |
Наведванне заняткаў, гутарка |
Северын Н.М., нам. дырэктара |
|
3. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень. |
Праца педагогаў у шосты школьны дзень, наведвальнасць мерапрыемтсваў навучэнцамі |
Тэматычны |
Наведванне мерапрыемстваў, гутарка, аналіз |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
Снежань 1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
1. Аб правядзенні спартыўна-масавых мерапрыемстваў
|
Аналіз дакументацыі, зместу работы спартыўных секцый |
Персанальны |
Назіранне, аналіз |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
2. Праца з нізкаматываванымі навучэнцамі |
Методыка правядзення падтрымліваючых заняткаў з нізкаматываванымі вучнямі, індывідуальная работа настаўнікаў па ліквідацыі прабелаў у ведах |
Тэматычны |
Назіранне, вывучэнне дакумента-цыі, гутаркі |
Старшыні навукова-метадычных аб’яднанняў Пасяджэнне НМА |
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
1. Стан выкладання вучэбнага прадмету “Замежная мова” |
Аналіз стану выкладання, якасць ведаў |
Франтальны |
Наведванне і аналіз заняткащ |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара. Нарада пры дырэктару |
|
2. ГПД (2-4 класы) |
Аналіз стану заняткаў у ГПД, арганізацыя вольнага часу. |
Тэматычны |
Назіранне, аналіз |
Северын Н.М., нам. дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
3. Арганізацыя рухомых гульняў на прагулцы ў дашкольных групах |
Аналіз работы |
Аператыў-ны |
Наведванне прагулак, назіранне |
Северын Н.М., нам. дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
Класныя журналы |
1. Афармленне зводнай ведамасці ўліку вучэбнай дзйнасці і паводзін вучняў за ІІ чвэрць. 2. Выкананне вучэбных праграм, іх адпаведнасць тэматычным планаванням |
Франтальны |
Аналіз журналаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
1. Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы. Арганізацыя адпачынку навучэнцаў на зімовых канікулах. Здаровае харчаванне |
Аналіз дзейнасці ўстановы па ўмацаванню і захаванню здароўя навучэнцаў |
Тэматычны |
Гутарка, аналіз |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, педагог сацыяльны |
|
2. Санітарна-гігіенічны рэжым і правілы бяспекі |
Праверка падрыхтоўкі ўстановы да святкавання Новага года. Своечасовае правядзенне навучання правілам бяспекі і абыходжання з пажаранебяспечнымі прадметамі |
Франтальны |
Гутарка, аналіз |
Жаўняровіч А.У., дырэктар, Дылейка В.С., загадчык гаспадаркай, нарада пры дырэктару |
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
1. Вольны час навучэнцаў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы і з якімі праводзіцца індывідуальная прафілактычная работа |
Якасць арганізацыі работы з бацькамі і навучэнцамі |
Персанальны |
Гутарка, назіранне |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
|
2. Правядзенне інфармацыйных гадзін |
Якасць арганізацыі выхаваўчай работы праз прызму класных гадзін |
Персанальны |
Аналіз |
Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
Студзень 1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
1. Своечасовы ўлік прысутнасці вучняў на занятках |
Арганізацыя і ўлік дзяцей, належных навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
Тэматыч-ны |
Назіранне |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Інфармацыя |
|
2. Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|
Тэматычны |
Аналіз справаздач класных кіраўнікоў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару |
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
1. Дадатковыя платныя адукацыйныя паслугі |
Выніковасць работы педагогаў, наведвальнасць навучэнцамі дадатковых платных заняткаў |
Персанальны |
Субяседаванне з педагогамі |
Дырэктар, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Якасць правядзення факультатыўных заняткаў Якасць правядзення стымулюючых і падтрымліваючых заняткаў Праца з высокаматываванымі вучнямі |
Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі настаўніка
|
Тэматычны |
Наведванне заняткаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
1. Журналы аб’яднанняў па інтарэсах, уліку пазакласнай работы |
Правільнасць запаўнення журналаў аб’яднанняў па інтарэсах, уліку пазакласнай работы |
Франтальны |
Праверка журналаў |
Северын Н.М., нам. дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Класныя журналы. Дазіраванне дамашняга задання |
Якаснае і своечасовае афармленне класных журналаў, выкананне патрабаванняў СанНіПа па дазаванню дамашніх заданняў |
Франтальны |
Праверка журналаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы
|
Аналіз захворвання навучэнцаў установы за першае паўгоддзе і выхаванцаў дашкольнай групы за папярэдні год |
Тэматычны |
Вывучэнне дакумента-цыі |
Класныя кіраўнікі, выхавальнікі Нарада пры дырэктару |
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
Арганізацыя прафарыентацыйнай работы з навучэнцамі ва ўстанове адукацыі |
Якасць работы педагогаў |
Тэматычны |
Гутарка, назіранне, |
Северын Н.М., нам. дыртара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
Люты 1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
Наведвальнасць заняткаў вучнямі 5-11-х класаў. выхаванцаў д/г.
|
Упарадкаванне работы класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па кантролі за наведвальнасцю вучнямі заняткаў |
Тэматычны |
Аналіз журналаў |
Северын Н.М., нам. дырэктара педагог сацыяльный Лінейка для навучэнцаў |
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
Стан выкладання вучэбнага прадмета “Геаграфія” |
Аналіз стану выкладання, якасць ведаў |
Франтальны |
Наведванне і аналіз заняткаў |
Жаўняровіч А.У., дырэктар. Нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
Класныя журналы |
Улік арганізацыйна – выхаваўчай работы. Выяўленне навучэнцаў, схільных да пропуску заняткаў |
Франтальны |
Наведванне і аналіз аб’яднанняў па інтарэсах |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
Выкананне правіл бяспекі ў кабінетах фізікі, інфарматыкі, хіміі, працоўнага навучання, майстэрнях, спартыўнай зале |
Наяўнасць інструкцый па правілам бяспекі, своечасовасць і якасць правядзення навучанне правілам бяспекі на вучэбных занятках |
Франтальны |
Праца з дакумента-мі |
Дырэктар Нарада пры дырэктару
|
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
1. Арганізацыя работы па ваенна-патрыятычнаму выхаванню |
Якасць работы педагогаў |
Тэматычны |
Гутарка, назіранне |
Северын Н.М., нам. дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Рэйд “Падлетак”, “Сям’я без гвалту” |
Якасць правядзення рэйдаў |
Тэматычны |
Гутарка, субяседаванне |
Северын Н.М., нам. дырэктара, Нарада пры дырэктару |
|
Сакавік 1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
Праца з нізкаматываванымі навучэнцамі |
Методыка правядзення падтрымліваючых заняткаў з нізкаматываванымі вучнямі, індывідуальная работа настаўнікаў па ліквідацыі прабелаў у ведах |
Тэматычны |
Назіранне, вывучэнне дакумента-цыі, гутаркі |
Старшыні навукова-метадычных аб’яднанняў Пасяджэнне НМА |
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
1. Эфектыўнасць выхаваўча-адукацыйнай працы ў дашкольных групах па развіццю маўлення і маўленчых зносін дзяцей |
Вывучэнне выніковасці навучання ў дашкольных групах.
|
Аператыўны |
Наведванне заняткаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
1. Класныя журналы |
Аб'ектыўнасць выстаўлення адзнак за чвэрць. Сістэмнасць апытання на вучэбных занятках, своечасовасць выстаўлення адзнак за пісьмовыя работы. |
Франтальны |
Праверка журналаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Праверка дзённікаў вучняў 3, 5, 7, 9, 10 класаў |
Выкананне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў |
Франтальны |
Аналіз дзённікаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара, Інфармацыя Нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
1. Школьная сталовая, кухня дашкольнай групы |
Паляпшэнне санітарнага стану школьнай сталовай і кухні дашкольнай групы |
Тэматычны |
Праца з дакументамі |
Дырэктар, Дылейка В.С.,загадчык гаспадаркай Нарада пры дырэктару |
|
2. Аналіз выканання СанНіПу |
Выкананне патрабаванняў санітарных нормаў і правіл па санітарнаму стану памяшканняў установы |
Тэматычны |
Праца з дакументамі |
Дырэктар, Дылейка В.С.,загадчык гаспадаркай Нарада пры дырэктару |
|
5.Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
Маніторынг узроўню выхаванасці навучэнцаў. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень. |
Выявіць узровень выхавансці навучэнцаў |
Тэматычны |
Анкетаван-не |
Северын Н.М., нам. дырэктара Нарада пры дырэктару |
|
Красавік 1.Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі |
|||||
Наведванне заняткаў выхаванцымі д/г |
Удасканаленне работы па кантролі за наведвальнасцю заняткаў выхаванцамі дашкольнай групы |
Тэматычны |
Наведванне заняткаў |
Северын Н.М., нам. дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
1.Аналіз работы ГПД (5-7 кл.) |
Аналіз стану заняткаў у ГПД, арганізацыя вольнага часу.
|
Тэматыч-ны |
Назіранне, аналіз |
Северын Н.М., нам. дырэктара, Нарада пры дырэктару |
|
2. Класна-абагульняючы кантроль 4 класа |
Аналіз якасці навучання |
Франтальны |
Наведванне вучэбных заняткаў, праверка журнала і дзённікаў |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
3. Стан выкладання вучэбнага прадмета “Чарчэнне” |
Аналіз стану выкладання, якасць ведаў |
Франтальны |
Наведванне і аналіз заняткаў |
Жаўняровіч А.У., дырэктар. Нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
Праверка дзённікаў вучняў 4, 6, 8, 11 класаў
|
Своечасовасць выстаўлення адзнак настаўнікамі і праверкі дзённікаў класнымі кіраўнікамі і законнымі прадстаўнікамі |
Франтальны |
Аналіз дзённікаў |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
Вучэбныя кабінеты
|
Паляпшэнне санітарнага стану і эстэтычнае афармленне кабінетаў |
Тэматычны |
Праца з дакумента-мі |
Дырэктар, нарада пры дырэктару |
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
Планаванне і арганізацыя летняга аздараўлення і занятасці навучэнцаў |
Планаванне работы
|
Тэматычны |
Аналіз |
Класныя кіраўнікі, выхавальнікі ДА, Северын Н.М., нам. дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырактару |
|
Май 1. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў |
|||||
Падрыхтоўка матэрыялаў па атэстацыі навучэнцаў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання |
Своечасовасць афармлення стэндаў па падрыхтоўцы да экзаменаў у кабінетах, складанне раскладу экзаменаў і праца з інструкцыяй (нарада педагогаў, сход вучняў і бацькоў выпускных класаў) |
Тэматычны |
Назіранне, гутаркі |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Кантроль за дакументацыяй |
|||||
1. Класныя журналы |
Выкананне вучэбных праграм, праграм факультатыўных заняткаў. Выкананне практычнай часткі вучэбных праграм |
Франтальны |
Класныя журналы |
Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
2. Выкананне вучэбных праграм і практычнай часткі |
Выкананне праграмы дашкольнай адукацыі |
Франтальны |
Гутарка, праца з журналамі |
Северын Н.М., нам. дырэктара, Інфармацыя, нарада пры дырэктару |
|
3. Падрыхтоўка да правядзення атэстацыі навучэнцаў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання |
Кантроль за выкананнем нарматыўных дакументаў па выніковай атэстацыі |
Тэматычны |
Вывучэнне дакументацыі |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара, Інфармацыя Нарада пры дырэктару |
|
3. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў |
|||||
День здароўя “Моцны целам – багаты справай” |
Якасць правядзення дня здароўя |
Тэматычны |
|
Северын Н.М., намеснік дырэктара, інфармацыя |
|
5. Кантроль за станам выхаваўчай работы |
|||||
Стан выхаваўчай і ідэалагічнай работы за навучальны год |
Аналіз выхаваўчай і ідэалагічнай работы за навучальны год |
|
Работа з дакументамісубяседа-ванне |
Северын Н.М., намеснік дырэктара |
|
План работы апякунскага савета
№ п/п |
Разглядаемыя пытанні |
Тэрміны |
Адказны |
1 |
1. Спрваздача старшыні апякунскага савета за дзейнасць у 2022/2023навучальным годзе 2. Выбары старшыні і сакратара апякунскага савета 3. Аб бацькоўскім узносе 4. Аб умацаванні матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы |
верасень |
Старшыня |
2 |
1. Арганізацыя харчавання навучэнцаў 2. Аб падрыхтоўцы да навагодніх святаў. |
студзень |
Старшыня |
3 |
1. Арганізацыя работы па добраўпарадкаванню тэррыторыі ўстановы адукацыі. 2. Аб умацаванні матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы |
май |
Старшыня |
4 |
1. Аб ходзе падрыхтоўкі да 2024/2025 навучальнага года, правядзенні бягучага рамонту і добраўпарадкаванні тэррыторыі ўстановы |
жнівень |
Старшыня |
План работы савета па харчаванню
№ п/п |
Змест работы |
Тэрміны |
Адказныя |
|
1. Арганізацыйная дзейнасць |
||||
1 |
Стварэнне савета па харчаванню |
31.08.2023 |
Загад |
|
2 |
Інфармаванне педагогаў аб арганізацыі харчавання навучэнцаў у 2023/2024 навучальным годзе (графік харчавання, кошт паслуг харчавання, забеспячэнне бясплатнага харчавання і інш.) |
Жнівень- верасень |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам-кі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
|
3 |
Складанне спісаў катэгорыі навучэнцаў, якім можа быць арганізавана харчаванне за кошт сродкаў бюджэту (вучні са шматдзетных і малазабяспечаных сем'яў, дзеці-інваліды і інш.) |
Да 25.08.2023 (далей – па меры паступлення дакументаў) |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам-кі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
|
4 |
Актуалізацыя спісаў класаў у сістэме АРІП, кансультацыі для класных кіраўнікоў і выхавальнікаў груп падоўжанага дня па пытаннях ажыццяўлення безнаяўнага разліку за харчаванне, якое прадастаўляецца навучэнцам |
Верасень |
Северын Н.М., нам. дырэктара па асноўнай дзейнасці |
|
5 |
Зацвярджэнне графіка прыёму ежы, дзяжурства ў сталовай |
Да 01.09.2023 |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз. |
|
6 |
Правядзенне растлумачальнай працы аб правільным харчаванні сярод навучэнцаў і іх бацькоў, фарміраванне навыкаў здаровага ладу жыцця (гутаркі, класныя гадзіны, бацькоўскія сходы і інш.) |
Верасень, на працягу года |
Савет па харчаванню |
|
7 |
Апытанне і анкетаванне навучэнцаў (іх бацькоў) з наступным аналізам па пытаннях арганізацыі і якасці харчавання |
Верасень 2023г., красавік 2024г. |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам-кі дырэктара па асн. дз. |
|
8 |
Прапаганда здаровага ладу жыцця і асноў рацыянальнага харчавання праз гутаркі і вугалок “Аб здаровай ежы”, сайт установы адукацыі |
На працягу года |
Савет па харчаванню |
|
9 |
Павышэнне граматнасці педагогаў у пытаннях рацыянальнага харчавання праз кансультацыйна-асветніцкую працу |
На працягу года |
Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз. Савет па харчаванню |
|
10 |
Праца па абнаўленні матэрыяльна-тэхнічнай базы харчблока |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
||
2. Кантралюючая дзейнасць |
||||
1 |
Рэалізацыя нарматыўных прававых актаў і іншых дакументаў у частцы арганізацыі харчавання навучэнцаў |
Пастаянна |
Савет па харчаванню |
|
2 |
Кантроль за выкананнем санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў да арганізацыі харчавання ва ўстановах адукацыі, умоў якаснага і бяспечнага харчавання |
Пастаянна |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асноўнай дзейнасці |
|
3 |
Ажыццяўленне кантролю якасці гатовай ежы |
Штодня (па графіку) |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз., члены бракераж. камісіі |
|
4 |
Кантроль за выкананнем графіка харчавання, дзяжурствам у сталовай, захаваннем культуры абслугоўвання і прыёму ежы навучэнцамі і інш |
На працягу года |
Савет па харчаванню |
|
5 |
Штодзённы ўлік харчавання (па дзённым меню) за сродкі бюджэту і ўласныя сродкі бацькоў |
01.09.2023, у навучальныя дні |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз. |
|
6 |
Падрыхтоўка справаздач аб выдаткоўванні бюджэтных сродкаў на бясплатнае харчаванне |
Па выніках месяца |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз. |
|
7 |
Аналіз выканання нормаў харчавання і грашовых нормаў расходаў на харчаванне |
Па выніках месяца (прадаст. справаздач - да 5 чысла месяца) |
Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
|
8 |
Апытанне і анкетаванне навучэнцаў, іх бацькоў (законных прадстаўнікоў) па пытаннях арганізацыі харчавання, ступені задаволенасці якасцю харчавання, ацэнка матывацыі на рацыянальнае харчаванне і здаровы лад жыцця. |
Па плану работы
|
Савет па харчаванню |
|
9 |
Правядзенне пасяджэнняў савета па харчаванню |
1 раз у месяц (і па меры неабх.) |
Савет па харчаванню |
|
3. Правесці пасяджэнні савета па харчаванню: |
||||
Верасень |
||||
1 |
Арганізацыя работы Савета па харчаванню ўстановы адукацыі |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
||
2 |
Арганізацыя і ўлік харчавання ва ўстанове адукацыі |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Прадастаўленне бясплатнага харчавання (складанне спісаў навучэнцаў льготнай катэгорыі) |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асн. дз., кл. кіраўнікі |
||
4 |
Выкананне натуральных норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
5 |
Анкетаванне бацькоў “Харчаванне навучэнцаў” |
Савет па харчаванню |
||
6 |
Выступ на бацькоўскім сходзе “Рацыянальнае харчаванне” |
Савет па харчаванню |
||
Кастрычнік |
||||
1 |
Рэйдавая праверка: кантроль працаздольнасці і тэхнічнага стану халадзільнага і тэхналагічнага абсталявання |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
2 |
Анкетаванне навучэнцаў “Ацэнка школьнага харчавання” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Абнаўленне інфармацыі па пытаннях арганізацыі харчавання на сайце ўстановы адукацыі |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
4 |
Выкананне натуральных і грашовых норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
5 |
Кантроль за арганізацыяй харчавання ў лагеры з дзённым знаходжаннем |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
Лістапад |
||||
1 |
Кантроль выканання санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў да сілкавання навучэнцаў і аб'ектаў харчавання |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
2 |
Рэйдавая праверка: кантроль уборкі памяшканняў харчблока, мыцця посуду, зместу ўборачнага інвентара |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам.дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Выкананне натуральных норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
Снежань |
||||
1 |
Кантроль за выкананнем графіка прыёму ежы, дзяжурства ў сталовай |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
2 |
Рэйдавая праверка: кантроль дастаўкі і захоўвання харчовай сыравіны, харчовых прадуктаў |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Адкрыты ліст для бацькоў “Правільнае харчаванне – аснова развіцця і здароўя дзяцей” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
4 |
Выкананне натуральных і грашовых норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
Студзень |
||||
1 |
Папераджальны кантроль кухоннага абсталявання, санітарнага стану харчаблока з аналізам фактараў рызыкі (вызначэнне ККТ) |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
2 |
Рэйдавая праверка: аналіз выканання прыкладных двух-, трохтыднёвых рацыёнаў харчавання (меню); захаванне нормаў выхаду гатовых страў |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Конкурс плакатаў “Здаровая ежа” |
Северын Н.М., нам. дыр. па асн. дзейнасці, класныя кіраўнікі |
||
4 |
Аналіз ступені выканання і карэкціроўка плана работы Савета па харчаванню |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
||
5 |
Выкананне натуральных норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
Люты |
||||
1 |
Кантроль дзяжурства ў сталовай, выкананне правіл асабістай гігіены навучэнцамі, ацэнка культуры прыёму ежы навучэнцамі, культуры абслугоўвання |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
2 |
Рэйдавая праверка: захаванне санэпідрэжыму на харчблоку, пры раздачы ежы, правядзенне бракеража і інш. |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Выкананне норм харчавання згодна з двух- трохтыднёвым меню |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
4 |
Выкананне натуральных і грашовых норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
5 |
Тыдзень здаровага харчавання “Правільнае харчаванне – залог здароўя” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
Сакавік |
||||
1 |
Кантроль за якасцю паступаючых прадуктаў, выкананнем умоў транспарціроўкі і захоўвання |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
2 |
Рэйдавых праверка: кантроль якасці мыцця кухоннага посуду і інвентара, сталовага посуду і сталовых прыбораў |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Правядзенне тэматычных гадзін “Здаровае харчаванне – аснова здароўя” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
4 |
Падрыхтоўка справаздач аб выдаткоўванні бюджэтных сродкаў на бясплатнае харчаванне навучэнцаў |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
5 |
Выкананне натуральных норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці |
||
Красавік |
||||
1 |
Рэйдавая праверка: кантроль за выкананнем рэжымаў вытворчых працэсаў, санітарна-гігіенічных нормаў і правілаў на ўсіх этапах падрыхтоўкі ежы |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
2 |
Правядзенне Тыдня “Па прыступках здаровага харчавання” |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Выкананне натуральных і грашовых норм |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
Май |
||||
1 |
Вынікі працы савета па харчаванню за навучальны год |
Жаўняровіч А.У., дырэктар |
||
2 |
Кантроль гатоўнасці харчаблока да арганізацыі харчавання дзяцей у лагеры з дзённым знаходжаннем |
Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||
3 |
Рэйдавая праверка: кантроль вядзення дакументацыі на харчаблоку |
Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці |
||