РУС БЕЛ ENG

Планирование работы на 2023/2024 учебный год

Организационные мероприятия, самоконтроль, аттестация
 

Мэта: забеспячэнне сучаснай якасці адукацыі, павышэнне яе эфектыўнасці ў адпаведнасці з актуальнымі і перспектыўнымі патрэбамі асобы, грамадства і дзяржавы.

Прыярытэтныя задачы:

  1. Стварыць умовы для эфектыўнай адукацыйнай дзейнасці праз:

павышэнне якасці правядзення вучэбных і факультатыўных заняткаў у адпаведнасці з патрабаваннямі адукацыйных стандартаў;

фарміраванне станоўчай матывацыі ўсіх удзельнікаў адукацыйнага працэсу;

працяг работы па ўдасканаленні сістэмы выяўлення і падтрымкі высокаматываваных і адораных навучэнцаў, уключэння іх у інавацыйную і навукова-даследчую дзейнасць;

развіццё пазнавальных здольнасцяў дзяцей на аснове перадавых тэхналогій дашкольнай адукацыі.

  1. Удасканальваць работу па развіцці прафесійных кампетэнцый педагогаў праз:

арганізацыю адраснай мэтанакіраванай метадычнай падтрымкі педагогаў па павышэнню кваліфікацыйнай катэгорыі;

павышэнне выніковасці работы метадычных аб'яднанняў і практыка-арыентаваны характар метадычнай работы;

стымуляванне педагогаў да ўдзелу ў інавацыйнай і даследчай дзейнасці, абагульненню і распаўсюджванню эфектыўнага педагагічнага вопыту.

  1. Удасканальваць выхаваўчую прастору ўстановы адукацыі праз:

укараненне мадэлі фарміравання і развіцця камунікатыўнай кампетэнтнасці навучэнцаў у сістэме ўзаемадзеяння ўстаноў адукацыі і дзіцячых, маладзёжных грамадскіх аб'яднанняў;

падрыхтоўку вучняў да самастойнага жыцця і прафесійнага самавызначэння шляхам пашырэння практыкі арганізацыі экскурсійнай работы;

фарміраванне нацыянальнай самасвядомасці ў навучэнцаў сродкамі далучэння да нацыянальных каштоўнасцей і культурных традыцый беларускага народа.

 

ІІІ. Планаванне дзейнасці дзяржаўнай установы адукацыі “Паплаўская сярэдняя школа Бярэзінскага раёна”

Раздзел 1. Агульнае кіраўніцтва ўстановай адукацыі

 

ПЕДАГАГІЧНЫЯ САВЕТЫ

 

Адаптацыя вучняў 1 класа

Кастрычнік

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Прафілактыка і папярэджанне асацыяльных паводзін навучэнцаў

Снежань

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Духоўна-маральнае і патрыятычнае выхаванне вучняў у адукацыйнай прасторы школы

Студзень

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Выхаваўчы патэнцыял урока як сродак фарміравання асобы навучэнца: праблемы, знаходкі, рашэнні

Люты

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Азнаямленне педагагічных работнікаў з пісьмом Міністэрства адукацыіі “Аб завяршэнні 2023/2024 навучальнага года і правядзенні выпускных і цэнтралізаваных экзаменаў ва ўстановах агульнай сярэдняй адукацыі і іншымі нарматыўнымі і лакальнымі актамі”

Сакавік

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Прамежкавыя вынікі рэалізацыі інавацыйнага праекта

Май

Жаўняровіч А.У., дырэктар

Допуск вучняў 9, 11 класаў да выпускных экзаменаў па завяршэння навучання і выхавання на II і III ступені агульнай сярэдняй адукацыі

Май

Жаўняровіч А.У., дырэктар

Перавод вучняў 1-8 класаў

Май

Жаўняровіч А.У., дырэктар

Перавод вучняў 10 класа

Чэрвень

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Выдача пасведчанняў аб агульнай базавай адукацыі і адлічэнні ў сувязі з атрыманнем агульнай базавай адукацыі.

Выдачы атэстатаў аб агульнай сярэдняй адукацыі і адлічэнні ў сувязі з атрыманнем агульнай сярэдняй адукацыі.

Чэрвень

Жаўняровіч А.У., дырэктар

Аналіз вынікаў выпускных і цэнтралізаваных экзаменаў па завяршэнні навучання і выхавання на ІІ і ІІІ ступенях навучання

Чэрвень

Жаўняровіч А.У., дырэктар

Аналіз работы ўстановы за 2022/2023 навучальны год і вызначэнне мэты і задач на новы 2023/2024 навучальны год.

Жнівень

Жаўняровіч А.У., дырэктар

 

Нарады пры дырэктару

Тэма

Адказны

Жнівень

1. Падрыхтоўка ўстановы адукацыі да новага навучальнага года

Удакладненне спісачнага складу вучняў па класах. Арганізацыя работы па ахове жыцця і здароўя дзяцей. Санітарна-гігіенічны рэжым і правілы бяспекі. Арганізацыя работы дашкольных груп. Арганізацыя харчавання навучэнцаў. Забяспечанасць установы адукацыі падручнікамі, вучэбнымі дапаможнікамі, вучэбнымі праграмамі, вучэбна-метадычнымі комплексамі для правядзення факультатыўных заняткаў. Арганізацыя работы ў галіне аховы правоў дзяцінства і па ахове жыцця і здароўя дзяцей. Cтварэнні бяспечных умоў жыццядзейнасці ва ўстанове. Правілы ўнутранага працоўнага распарадку для работнікаў, правілы ўнутранага распарадку для навучэнцаў

 

Северын Н.М., намеснік дырэктара

 

 

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Северын Н.М., намеснік дырэктара

2. Размеркаванне функцыянальных абавязкаў.

Жаўняровіч А.У., дырэктар

3. Выкананне Санітарных норм і правіл, спецыфічных санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў

Жаўняровіч А.У., дырэктар

Верасень

1. Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі.

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

2. Кантроль за дакументацыяй. Стан асабовых спраў навучэнцаў. Стан асабовых спраў педагогаў. Арганізацыя планавання вучэбна-метадычнай дзейнасці педагогаў. Праверка дзённікаў вучняў 4, 5, 9 класаў. Класныя журналы

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

3. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў.

Прафілактыка дзіцячага дарожна-транспартнага траўматызму.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

4. Аналіз планаў выхаваўчай і ідэалагічнай работы класных кіраўнікоў. Арганізацыя работы ва ўстанове па ваенна-патрыятычнаму выхананню

Северын Н.М., намеснік дырэктара

5. Аналіз размеркавання выпускнікоў 2023 года па каналам далейшага працаўладкавання.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

6. Cтварэнне бяспечных умоў жыццядзейнасці ў дашкольных групах

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Кастрычнік

1. Аналіз правядзення тыдня прафілактыкі па правілам дарожнага руху, тыдня прафілактыкі ўжывання наркатычных, псіхатропных, таксічных і адурманьваючых сродкаў, тыдня прафілактыкі ўжывання алкаголю і тытунекурэння, Тыдня, прысвечанага рэспубліканскаму Дню маці

Северын Н.М., намеснік дырэктара

2. Арганізацыя работы класных кіраўнікоў па прафілактыцы правапарушэнняў непаўналетніх.

Старшыня НМА класных кіраўнікоў

3. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Беларуская мова і літаратура (літаратурнае чытанне)”

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

4. Аналіз своечасовага запаўнення класных журналаў і выстаўлення адзнак за пісьмовыя работы. Аб’ектыўнасць выстаўлення адзнак за 1-ю чвэрць. Аналіз праверкі дзённікаў вучняў 3, 7, 10 класаў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

5. Якасць работы з вучнямі, выхаванцамі дашкольнай групы і іх сем’ямі

Северын Н.М., намеснік дырэктара

6. Аналіз формаў і метадаў працы з адоранымі і высокаматываваных навучэнцамі пры падрыхтоўцы да алімпіяд. Вывучэнне пытання якасці правядзення факультатыўных заняткаў, Работа навуковага таварыства «Эўрыка»

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

7. Аналіз вынікаў першага этапу рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

8. Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці вучняў за чвэрць

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

9. Выкананне плану мерапрыемстваў рэспубліканскай межведамаснай  праграмы “Клопат”

Северын Н.М., намеснік дырэктара

10. Арганізацыя харчавання навучэнцаў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Лістапад

1. Праца па фарміраванні здаровага ладу жыцця навучэнцаў. Аналіз умоў, створаных для захавання і ўмацавання здароўя навучэнцаў

Северын Н.М., намеснік дырэктара

2. Аналіз работы ГПД (1-4кл).

Северын Н.М., намеснік дырэктара

3. Работа камісіі па прафілактыцы карупцыйных злачынстваў і правапарушэнняў, работа апякунскага савета

Северын Н.М., намеснік дырэктара

4. Аналіз рэйдаў “Падлетак”, “Сям’я без гвалту”

Северын Н.М., намеснік дырэктара

5. Выкарыстанне розных форм, сродкаў і метадаў музычнага развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту

Северын Н.М., намеснік дырэктара

6. Аналіз улікова-планаванай дакументацыі аб’яднанняў па інтарэсах. Аналіз наведвальнасці заняткаў навучэнцамі

Северын Н.М., намеснік дырэктара

7. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень

Северын Н.М., намеснік дырэктара

8. Рэалізацыя патрабаванняў Дэкрэта Прэзідэнта РБ “Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няшчасных сем’ях” ад 24.11.2006 г. №18

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Снежань

1. Правядзенне спартыўна-масавых мерапрыемстваў.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў:

Аналіз стану заняткаў у ГПД, арганізацыя вольнага часу.

Арганізацыі рухомых гульняў на прагулцы ў дашкольных групах

Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці вучняў за чвэрць.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

 

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

3. Аналіз праверкі класных журналаў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў:

Арганізацыя работы па здароваму харчаванню. Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы.

Санітарна-гігіенічны рэжым і правілы бяспекі. Праверка падрыхтоўкі ўстановы да святкавання Новага года. Своечасовае правядзенне навучання правілам бяспекі і абыходжання з пажаранебяспечнымі прадметамі пры правядзенні навагодніх святаў ва ўстанове.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Жаўняровіч А.У., дырэктар,

Дылейка В.С., загадчык гаспадаркай

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

5.1.            Аналіз работы савета па прафілактыцы правапарушэнняў і безнагляднасці непаўналетніх за 2023 год

5.3. Правядзенне інфармацыйныйных гадзін

5.4. Арганізацыя работы ва ўстанове па грамадска-прававому выхаванню.

5.5. Рэалізацыя мерапрыемстваў комплекснай плану па прафілактыцы правапарушэнняў у Мінская вобласці за 2023 г.

5.6. Аналіз прамежкавых вынікаў практычнага этапу інавацыйнай дзейнасці

 

Северын Н.М., намеснік дырэктара

6. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Замежная мова”

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

7. Аналіз вынікаў другога этапу Рэспубліканскай алімпіяды па вучэбных прадметах

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Студзень

1.         Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі:

Аналіз працы з адоранымі і матываванымі навучэнцамі. Сістэма работы педагогаў па падрыхтоўцы дзяцей да алімпіяд і конкурсаў.

Вывучэнне пытання якасці правядзення факультатыўных заняткаў

Дадатковыя платныя адукацыйныя паслугі. Выніковасць работы педагогаў.

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

2. Журналы:

аб'яднанняў па інтарэсах;

класныя журналы. Дазаванне дамашняга задання

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

3. Захворванне навучэнцаў і выхаванцаў дашкольнай групы   Арганізацыя самастойнай рухальнай дзейнасці дзяцей на прагулцы ў дашкольных групах

Северын Н.М., намеснік дырэктара

4. Кантроль за станам выхаваўчай работы:

4.1.            Арганізацыя прафарыентацыйнай работы з навучэнцамі ва ўстанове адукацыі.

4.2.            Арганізацыя фізкультурна-аздараўленчай работы ва ўстанове

4.3.            Аналіз сацыяльна-педагагічнай характарыстыкі ўстановы

4.4.            Арганізацыя работы з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў сацыяльна-небяспечным становішчы

4.5.            Аналіз анкетавання вучняў 9, 11 класаў

4.6.            Наведвальнасць заняткаў вучнямі 1-4-х класаў

 

Северын Н.М., намеснік дырэктара

5. Работа камісіі па прафілактыцы карупцыйных злачынстваў і правапарушэнняў, работа апякунскага савета

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Люты

1.Наведвальнасць заняткаў вучнямі 5-11-х класаў

Северын Н.М., намеснік дырэктара

2. Класныя журналы: улік арганізацыйна-выхаваўчай работы класнымі кіраўнікамі

Северын Н.М., намеснік дырэктара

3. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Геаграфія”

Жаўняровіч А.У., дырэктар

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў:

4.1. Выкананне правіл бяспекі ў кабінетах фізікі, інфарматыкі, хіміі, працоўнага навучання, майстэрнях, спартыўнай зале

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара Северын Н.М., намеснік дырэктара

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы:

5.1. Рэйды “Падлетак”, “Сям'я без гвалту”

5.2. Педагагічнае ўзаемадзеянне з дзіцячымі грамадскімі аб'яднаннямі, органамі вучнёўскага самакіравання.

5.3. Арганізацыя работы ва ўстанове па ваенна-патрыятычнаму выхаванню

5.4. Ход рэалізацыі планаў развіцця прыёмных сем’яў

 

Северын Н.М., намеснік дырэктара

6. Арганізацыя работы з маладымі спецыялістамі

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Сакавік

1. Праца з нізкаматываванымі навучэнцамі

Старшыні НМА

2. Класныя журналы. Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці навучэнцаў за чвэрць. Праверка дзённікаў вучняў 3, 5, 7, 9, 10 класаў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

3. Школьная сталовая, кухня дашкольнай групы

Аналіз выканання СанНіПу, СЭП у адукацыйным працэсе

Жаўняровіч А.У., дырэктар, Дылейка В.С., заг. гаспад.

4. Кантроль за станам выхаваўчай работы:

4.1.            Маніторынг узроўню выхаванасці навучэнцаў

4.2.            Аналіз правядзення інфармацыйных гадзін і выхаваўчых мерапрыемтсваў

Северын Н.М., намеснік дырэктара

5. Арганізацыя работы па падрыхтоўцы і правядзенні атэстацыі навучэнцаў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

6. Выкарыстанне эфектыўных метадаў і прыёмаў у развіцці пазнавальных здольнасцяў выхаванцаў дашкольных груп

7. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Красавік

1. Наведвальнасць заняткаў выхаванцымі дашкольных груп.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

2.1. Аналіз работы ГПД (5-7 кл)

2.2. Эфектыўнасць выхаваўча-адукацыйнай працы ў дашкольных групах па развіццю маўлення і маўленчых зносін дзяцей

2.3. Аналіз работы навуковага таварыства вучняў “Эўрыка”

2.4. Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Чарчэнне”

Северын Н.М., намеснік дырэктара

 

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Жаўняровіч А.У., дырэктар

3. Праверка дзённікаў вучняў 4, 6, 8, 11 класаў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

4. Стан вучэбных кабінетаў

Жаўняровіч А.У., дырэктар, Дылейка В.С., заг. гаспад.

5. Планаванне і арганізацыя летняга аздараўлення і занятасці.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

6. Аналіз выніковасці ўдзелу навучэнцаў у абласных, завочных, дыстанцыйных і Інтэрнэт-алімпіядах па вучэбных прадметах

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

7. Класна-абагульняючы кантроль 4 класа

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

8. Азнаямленне педагогаў з нарматыўнымі прававымі і лакальнымі дакументамі, рэгулюючымі правядзенне выніковай атэстацыі вучняў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

9. Выкананні правілаў унутранага распарадку вучнямі ДУА “Паплаўская сярэдняя школа Бярэзінскага раёна”

Северын Н.М., намеснік дырэктара

10. Вынікі атэстацыі і павышэння кваліфікацыі педагагічных кадраў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

Май

1. Падрыхтоўка матэрыялаў па атэстацыі вучняў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання

Аналіз справаздач класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па выніках паспяховасці навучэнцаў за чвэрць і навучальны год

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

2. Аналіз работы МА класных кіраўнікоў, выхавацелей дашкольнай адукацыі па выкананню праграмы дашкольнай адукацыі выхаванцаў у дашкольных групах

Северын Н.М., намеснік дырэктара

3. Класныя журналы. Выкананне вучэбных праграм і практычнай часткі па вучэбных прадметах

Падрыхтоўка да правядзення атэстацыі вучняў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання. Афармленне стэндаў і матэрыялаў па падрыхтоўцы да экзаменаў у кабінетах, складанне раскладу экзаменаў.

 

Северын Н.М., Аляшкевіч Н.В., намеснікі дырэктара

4. Падрыхтоўка і правядзенне выпускнога вечара

Северын Н.М., намеснік дырэктара

5. Аналіз выхаваўчай і ідэалагічнай работы ўстановы адукацыі за навучальны год

Северын Н.М., намеснік дырэктара

6. Рэалізацыя мерапрыемстваў комплекснай плану па прафілактыцы правапарушэнняў у Мінская вобласці за 5 месяцаў 2024 г.

Северын Н.М., намеснік дырэктара

7. Рэалізацыя патрабаванняў Дэкрэта Прэзідэнта РБ “Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у неблаганадзейных сем’ях” ад 24.11.2006г. №18

Северын Н.М., намеснік дырэктара

8. Вывучэнне запытаў навучэнцаў і іх законных прадстаўнікоў на арганізацыю факультатыўных заняткаў у новым навучальным годзе

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара

9. Аналіз дзейнасці інавацыйнага праекта “Укараненне сеткавай мадэлі фарміравання грамадзянска-патрыятычнай пазіцыі навучэнцаў: рэгіянальная мадэль”

Жаўняровіч А.У., дырэктар

Самакантроль

Пытанні для кантролю

Мэта кантролю

Від кант-ролю

Метады кантролю

Адказныя асобы, месца падвядзення вынікаў

Верасень

1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей,якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Аналіз работы класных кіраўнікоў па ахопе навучаннем усіх навучэнцаў мікрараёна

Тэматычны

Аналіз справаздач класных кіраўнікоў

Нарада пры дырэктару

 

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

Арганізацыя дадатковых заняткаў на платнай аснове

Праверыць працу класных кіраўнікоў па камплектаванню заняткаў, запаўнення журналаў

Франтальны

Субяседаванне з класнымі кіраўнікамі

Дырэктар

3. Кантроль за дакументацыяй

1. Класныя журналы

Вывучэнне дзейнасці педагагічнага калектыву па арганізаванаму пачатку 2023/2024 навучальнага года

Франтальны

Праверка журналаў

 

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

2. Стан асабовых спраў навучэнцаў

Праверыць працу класных кіраўнікоў 1, 5 і 10 класаў па афармленні асабістых спраў ізноў прыбыўшых навучэнцаў

Франтальны

Праверка асабістых спраў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Нарада класных кіраўнікоў

3. Стан асабовых спраў педагогаў

Праверыць асабовыя справы педагогаў

Франтальны

Праверка асабістых спраў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара.

Колькасць гадзін, якія аплачваюцца педагогу

4. Арганізацыя планавання вучэбна-метадычнай дзейнасці педагогаў

Прааналізаваць своечасовасць і якасць каляндарна-тэматычнага планавання і праграм па факультатыўным заняткам у педагогаў

Тэматыч-ны

Праверка планаў работы

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Субяседаван-не

5. Праверка дзённікаў вучняў 4, 5, 9 класаў

Захаванне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў

Франтальны

Аналіз стану дзённікаў навучэнцаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

Cтварэнні бяспечных умоў жыццядзейнасці у дашкольных групах

Захаванне адзіных патрабаванняў па стварэнню беяспечных умоў

Тэматыч-ны

Наведванне заняткаў, аналіз

Северын Н.М.,

намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

Арганізацыя работы ва ўстанове па ваенна-патрыятычнаму выхаванню

Праца педагогоў па патрыятычнаму выхаванню навучэнцаў

Тэматычны

Наведванне заняткаў, аналіз

Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару

Кастрычнік

1.                  Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Работа з высокаматываванымі навучэнцамі

Аналіз работы настаўнікаў з вучнямі, якія маюць павышаную матывацыю да вучэбна-пазнавальнай дзейнасці

Тэматычны

Субяедван-не, наведванне заняткаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара,

нарада пры дырэктару

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

ГПД (1-4 кл.)

 

 

Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі выхавальніка

 

Тэматычны

Наведванне заняткаў

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

Кантроль за станам выкладання вучэбнага прадмета “Беларуская мова і літаратура (літаратурнае чытанне)”

Аналіз стану выкладання і якасці ведаў навучэнцаў

Франтальны

Наведванне і аналіз заняткаў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару

Выкананне патрабаванняў па пераемнасці ў 1, 5, 10 класах

Метадычная граматнасць педагогаў, якія працуюць у 1,5,10-х класах

Тэматычны

Назіранне, гутаркі

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара,

НМА педагогаў

Якасць правядзення факультатыўных заняткаў

Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі настаўніка

 

Тэматычны

Наведванне заняткаў

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

3. Кантроль за дакументацыяй

Праверка дзённікаў вучняў 3,7,10 класаў

Выкананне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў

Франтальны

Аналіз дзённікаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

2. Класныя журналы

Якасць і своечасовае афармленне класных журналаў, у тым ліку зводнай ведамасці ўліку вучэбнай дзйнасці і паводзін вучняў за І чвэрць

Франтальны

Праверка журналаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

Умовы, створаныя для захавання і ўмацавання здароўя вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы

Вызначэнне ўзроўню створаных умоў для захавання здароўя вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы

Тэматыч-ны

Назіранне, гутарка

Северын Н.М., намеснік дырэктара, работнік ФАПа

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

Якасць работы з вучнямі, выхаванцамі дашкольнай групы і іх сем’ямі.

Якасць арганізаванай працы па выхаванню ўсебаковар

азвітай асобы

Тэматычны

Анкетаван-не, назіранне, гутарка, аналіз

Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры  дырэктару

Лістапад

1.                   Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

1. Наведвальнасць заняткаў вучнямі і выхаванцамі д/г

Выявіць прычыны пропуску вучэбных заняткаў

Тэматычны

Назіранне, аналіз журнала наведваль-насці

Класныя кіраўнікі, педагог сацыяльны

2. Індывідуальная работа па ліквідацыі прабелаў у ведах з нізкаматываванымі навучэнцамі

Вывучэнне выніковасці правядзення індывідуальных заняткаў па папярэджанні непаспяховасці ў 1-й чвэрці

Тэматычны

Гутаркі, назіранне

Старшыні навукова-метадычных аб’яднанняў

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

1. Якасць правядзення заняткаў у дашкольных групах “Выкарыстанне розных форм, сродкаў і метадаў музычнага развіцця дзяцей дашкольнага ўзросту”

Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі выхавальнікаў ДА

Аператыўны

Назіранне, гутаркі

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Нарада пры дырэктару

3. Кантроль за дакументацыяй

1. Праверка дзённікаў вучняў 6, 8, 11 класаў

Выкананне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў

Франтальны

Аналіз дзённікаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

2. Класныя журналы

 

Журналы аб’яднанняў па інтарэсах

Якасць афармлення класных журналаў

Аналіз улікова-планаванай дакументацыі аб’яднанняў па інтарэсах

Франтальны

Праверка журналаў

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

1. Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы

Аналіз захворвання навучэнцаў установы за першую чвэрць і выхаванцаў дашкольнай групы

Тэматычны

Наведванне заняткаў

Северын Н.М., нам. дырэктара, нарада пры дырэктару

2. Групавыя памяшканні дашкольнай групы

Паляпшэнне санітарнага стану і эстэтычнага афармлення групавых памяшканняў, стварэнне бяспечных умоў

Тэматычны

Агляд памяшкан-няў

Северын Н.М., нам. дырэктара

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

1. Стан работы з навучэнцамі, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы

Праца класных кіраўнікоў

Тэматычны

Гутарка, аналіз

Северын Н.М., нам. дырэктара, нарада пры дырэктару

2. Аналіз правядзення класных гадзін класнымі кіраўнікамі на першай ступені навучання

Якасць арганізацыі выхаваўчай работы праз прызму класных гадзін

Тэматычны

Наведванне заняткаў, гутарка

Северын Н.М., нам.  дырэктара

3. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень.

Праца педагогаў у шосты школьны дзень, наведвальнасць мерапрыемтсваў навучэнцамі

Тэматычны

Наведванне мерапрыемстваў, гутарка, аналіз

Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару

Снежань

1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

1. Аб правядзенні спартыўна-масавых мерапрыемстваў

 

Аналіз дакументацыі, зместу работы спартыўных секцый

Персанальны

Назіранне, аналіз

Северын Н.М., намеснік дырэктара, нарада пры дырэктару

2. Праца з нізкаматываванымі навучэнцамі

Методыка правядзення падтрымліваючых заняткаў з нізкаматываванымі вучнямі, індывідуальная работа настаўнікаў па ліквідацыі прабелаў у ведах

Тэматычны

Назіранне, вывучэнне дакумента-цыі, гутаркі

Старшыні навукова-метадычных аб’яднанняў Пасяджэнне НМА

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

1. Стан выкладання вучэбнага прадмету “Замежная мова”

Аналіз стану выкладання,  якасць ведаў

Франтальны

Наведванне і аналіз заняткащ

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара. Нарада пры дырэктару

2. ГПД (2-4 класы)

Аналіз стану заняткаў у ГПД, арганізацыя вольнага часу.

Тэматычны

Назіранне, аналіз

Северын Н.М., нам. дырэктара, нарада пры дырэктару

3. Арганізацыя рухомых гульняў на прагулцы ў дашкольных групах

Аналіз работы

Аператыў-ны

Наведванне прагулак, назіранне

Северын Н.М., нам. дырэктара

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

3. Кантроль за дакументацыяй

Класныя журналы

1. Афармленне зводнай ведамасці ўліку вучэбнай дзйнасці і паводзін вучняў за ІІ чвэрць. 2. Выкананне вучэбных праграм, іх адпаведнасць тэматычным планаванням

Франтальны

Аналіз журналаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара Інфармацыя, нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

1. Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы. Арганізацыя адпачынку навучэнцаў на зімовых канікулах. Здаровае харчаванне

Аналіз дзейнасці ўстановы па ўмацаванню і захаванню здароўя навучэнцаў

Тэматычны

Гутарка, аналіз

Северын Н.М., намеснік дырэктара, педагог сацыяльны

2. Санітарна-гігіенічны рэжым і правілы бяспекі

Праверка падрыхтоўкі ўстановы да святкавання Новага года. Своечасовае правядзенне навучання правілам бяспекі і абыходжання з пажаранебяспечнымі прадметамі

Франтальны

Гутарка, аналіз

Жаўняровіч А.У., дырэктар, Дылейка В.С., загадчык гаспадаркай,

нарада пры дырэктару

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

1. Вольны час навучэнцаў, якія знаходзяцца ў сацыяльна небяспечным становішчы і з якімі праводзіцца індывідуальная прафілактычная работа

Якасць арганізацыі работы з бацькамі і навучэнцамі

Персанальны

Гутарка, назіранне

Северын Н.М., намеснік дырэктара

2. Правядзенне інфармацыйных гадзін

Якасць арганізацыі выхаваўчай работы праз прызму класных гадзін

Персанальны

Аналіз

Северын Н.М., намеснік дырэктара,

нарада пры дырэктару

Студзень

1.                  Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

1. Своечасовы ўлік прысутнасці вучняў на занятках

Арганізацыя і ўлік дзяцей, належных навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Тэматыч-ны

Назіранне

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Інфармацыя

2. Улік дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

 

Тэматычны

Аналіз справаздач класных кіраўнікоў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара,

нарада пры дырэктару

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

1. Дадатковыя платныя адукацыйныя паслугі

Выніковасць работы педагогаў, наведвальнасць навучэнцамі дадатковых платных заняткаў

Персанальны

Субяседаванне з педагогамі

Дырэктар,

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

2.   Якасць правядзення факультатыўных заняткаў Якасць правядзення стымулюючых і падтрымліваючых заняткаў

Праца з высокаматываванымі вучнямі

Вызначэнне ўзроўню прафесійнай падрыхтоўкі настаўніка

 

Тэматычны

Наведванне заняткаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

3. Кантроль за дакументацыяй

1. Журналы аб’яднанняў па інтарэсах, уліку пазакласнай работы

Правільнасць запаўнення журналаў аб’яднанняў па інтарэсах, уліку пазакласнай работы

Франтальны

Праверка журналаў

Северын Н.М., нам. дырэктара

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

2. Класныя журналы. Дазіраванне дамашняга задання

Якаснае і своечасовае афармленне класных журналаў, выкананне патрабаванняў СанНіПа па дазаванню дамашніх заданняў

Франтальны

Праверка журналаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

Захворванне вучняў і выхаванцаў дашкольнай групы

 

Аналіз захворвання навучэнцаў установы за першае паўгоддзе і выхаванцаў дашкольнай групы за папярэдні год

Тэматычны

Вывучэнне дакумента-цыі

Класныя кіраўнікі, выхавальнікі

Нарада пры дырэктару

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

Арганізацыя прафарыентацыйнай работы з навучэнцамі ва ўстанове адукацыі

Якасць работы педагогаў

Тэматычны

Гутарка, назіранне,

Северын Н.М., нам. дыртара

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

Люты

1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Наведвальнасць заняткаў вучнямі 5-11-х класаў. выхаванцаў д/г.

 

Упарадкаванне работы класных кіраўнікоў і настаўнікаў-прадметнікаў па кантролі за наведвальнасцю вучнямі заняткаў

Тэматычны

Аналіз журналаў

Северын Н.М., нам. дырэктара

педагог сацыяльный

Лінейка для навучэнцаў

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

Стан выкладання вучэбнага прадмета “Геаграфія”

Аналіз стану выкладання, якасць ведаў

Франтальны

Наведванне і аналіз заняткаў

Жаўняровіч А.У., дырэктар. Нарада пры дырэктару

3. Кантроль за дакументацыяй

Класныя журналы

Улік арганізацыйна – выхаваўчай работы.

Выяўленне навучэнцаў, схільных да пропуску заняткаў

Франтальны

Наведванне і аналіз аб’яднанняў па інтарэсах

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

Выкананне правіл бяспекі ў кабінетах фізікі, інфарматыкі, хіміі, працоўнага навучання, майстэрнях, спартыўнай зале

Наяўнасць інструкцый па правілам бяспекі, своечасовасць і якасць правядзення навучанне правілам бяспекі на вучэбных занятках

Франтальны

Праца з дакумента-мі

Дырэктар

Нарада пры дырэктару

 

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

1. Арганізацыя работы па ваенна-патрыятычнаму выхаванню

Якасць работы педагогаў

Тэматычны

Гутарка, назіранне

Северын Н.М., нам. дырэктара

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

2. Рэйд “Падлетак”, “Сям’я без гвалту”

Якасць правядзення рэйдаў

Тэматычны

Гутарка, субяседаванне

Северын Н.М., нам. дырэктара,

Нарада пры дырэктару

Сакавік

1. Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Праца з нізкаматываванымі навучэнцамі

Методыка правядзення падтрымліваючых заняткаў з нізкаматываванымі вучнямі, індывідуальная работа настаўнікаў па ліквідацыі прабелаў у ведах

Тэматычны

Назіранне, вывучэнне дакумента-цыі, гутаркі

Старшыні навукова-метадычных аб’яднанняў Пасяджэнне НМА

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

1. Эфектыўнасць выхаваўча-адукацыйнай працы ў дашкольных групах па развіццю маўлення і маўленчых зносін дзяцей

Вывучэнне выніковасці навучання ў дашкольных групах.

 

Аператыўны

Наведванне заняткаў

Северын Н.М., намеснік дырэктара

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

3. Кантроль за дакументацыяй

1. Класныя журналы

Аб'ектыўнасць выстаўлення адзнак за чвэрць.

Сістэмнасць апытання на вучэбных занятках, своечасовасць выстаўлення адзнак за пісьмовыя работы.

Франтальны

Праверка журналаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара,

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

2. Праверка дзённікаў вучняў 3, 5, 7, 9, 10 класаў

Выкананне адзіных патрабаванняў да вядзення дзённікаў

Франтальны

Аналіз дзённікаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара,

Інфармацыя

Нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

1. Школьная сталовая, кухня дашкольнай групы

Паляпшэнне санітарнага стану школьнай сталовай і кухні дашкольнай групы

Тэматычны

Праца з дакументамі

Дырэктар,

Дылейка В.С.,загадчык гаспадаркай

Нарада пры дырэктару

2. Аналіз выканання СанНіПу

Выкананне патрабаванняў санітарных нормаў і правіл па санітарнаму стану памяшканняў установы

Тэматычны

Праца з дакументамі

Дырэктар, Дылейка В.С.,загадчык гаспадаркай

Нарада пры дырэктару

5.Кантроль за станам выхаваўчай работы

Маніторынг узроўню выхаванасці навучэнцаў. Арганізацыя ідэалагічнай і выхаваўчай работы ў шосты школьны дзень.

Выявіць узровень выхавансці навучэнцаў

Тэматычны

Анкетаван-не

Северын Н.М., нам. дырэктара

Нарада пры дырэктару

Красавік

1.Кантроль за выкананнем арганізацыі і ўліку дзяцей, якія падлягаюць навучанню на ўзроўні агульнай сярэдняй адукацыі

Наведванне заняткаў выхаванцымі д/г

Удасканаленне работы па кантролі за наведвальнасцю заняткаў выхаванцамі дашкольнай групы

Тэматычны

Наведванне заняткаў

Северын Н.М., нам. дырэктара,

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

2. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

1.Аналіз работы ГПД

(5-7 кл.)

Аналіз стану заняткаў у ГПД, арганізацыя вольнага часу.

 

Тэматыч-ны

Назіранне, аналіз

Северын Н.М., нам. дырэктара,

Нарада пры дырэктару

2. Класна-абагульняючы кантроль 4 класа

Аналіз якасці навучання

Франтальны

Наведванне вучэбных заняткаў, праверка журнала і дзённікаў

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара,

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

3. Стан выкладання вучэбнага прадмета “Чарчэнне”

Аналіз стану выкладання, якасць ведаў

Франтальны

Наведванне і аналіз заняткаў

Жаўняровіч А.У., дырэктар. Нарада пры дырэктару

3. Кантроль за дакументацыяй

Праверка дзённікаў вучняў 4, 6, 8, 11 класаў

 

Своечасовасць выстаўлення адзнак настаўнікамі і праверкі дзённікаў класнымі кіраўнікамі і законнымі прадстаўнікамі

Франтальны

Аналіз дзённікаў

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара,

Інфармацыя,

нарада пры дырэктару

4. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

Вучэбныя кабінеты

 

Паляпшэнне санітарнага стану і эстэтычнае афармленне кабінетаў

Тэматычны

Праца з дакумента-мі

Дырэктар, нарада пры дырэктару

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

Планаванне і арганізацыя летняга аздараўлення і занятасці навучэнцаў

Планаванне работы

 

Тэматычны

Аналіз

Класныя кіраўнікі, выхавальнікі ДА, Северын Н.М., нам. дырэктара,

Інфармацыя, нарада пры  дырактару

Май  1. Кантроль за станам выкладання вучэбных прадметаў

Падрыхтоўка матэрыялаў па атэстацыі навучэнцаў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання

Своечасовасць афармлення стэндаў па падрыхтоўцы да экзаменаў у кабінетах, складанне раскладу экзаменаў і праца з інструкцыяй (нарада педагогаў, сход вучняў і бацькоў выпускных класаў)

Тэматычны

Назіранне, гутаркі

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара,

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

2. Кантроль за дакументацыяй

1. Класныя журналы

Выкананне вучэбных праграм, праграм факультатыўных заняткаў. Выкананне практычнай часткі вучэбных праграм

Франтальны

Класныя журналы

Аляшкевіч Н.В.,намеснік дырэктара,

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

2. Выкананне вучэбных праграм і практычнай часткі

Выкананне праграмы дашкольнай адукацыі

Франтальны

Гутарка, праца з  журналамі

Северын Н.М., нам. дырэктара,

Інфармацыя, нарада пры дырэктару

3. Падрыхтоўка да правядзення атэстацыі навучэнцаў пры засваенні зместу адукацыйных праграм агульнай сярэдняй адукацыі на ІІ і ІІІ ступенях навучання

Кантроль за выкананнем нарматыўных дакументаў па выніковай атэстацыі

Тэматычны

Вывучэнне дакументацыі

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара,

Інфармацыя Нарада пры дырэктару

3. Кантроль за станам здароўя і здаровым ладам жыцця навучэнцаў

День здароўя “Моцны целам – багаты справай”

Якасць правядзення дня здароўя

Тэматычны

 

Северын Н.М., намеснік дырэктара,

інфармацыя

5. Кантроль за станам выхаваўчай работы

Стан выхаваўчай і ідэалагічнай работы за навучальны год

Аналіз выхаваўчай і ідэалагічнай работы за навучальны год

 

Работа з дакументамісубяседа-ванне

Северын Н.М., намеснік дырэктара

           

План работы апякунскага савета

№ п/п

Разглядаемыя пытанні

Тэрміны

Адказны

1

1.     Спрваздача старшыні апякунскага савета за дзейнасць у 2022/2023навучальным годзе

2.     Выбары старшыні і сакратара апякунскага савета

3.     Аб бацькоўскім узносе

4.     Аб умацаванні матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы

верасень

Старшыня

2

1. Арганізацыя харчавання навучэнцаў

2. Аб падрыхтоўцы да навагодніх святаў.

студзень

Старшыня

3

1.  Арганізацыя работы па добраўпарадкаванню тэррыторыі ўстановы адукацыі.

2. Аб умацаванні матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы

май

Старшыня

4

1.     Аб ходзе падрыхтоўкі да 2024/2025 навучальнага года, правядзенні бягучага рамонту і добраўпарадкаванні тэррыторыі ўстановы

жнівень

Старшыня

План работы савета па харчаванню

№ п/п

Змест работы

Тэрміны

Адказныя

1. Арганізацыйная дзейнасць

1

Стварэнне савета па харчаванню

31.08.2023

Загад

2

Інфармаванне педагогаў аб арганізацыі харчавання навучэнцаў у 2023/2024 навучальным годзе (графік харчавання, кошт паслуг харчавання, забеспячэнне бясплатнага харчавання і інш.)

Жнівень- верасень

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам-кі дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Складанне спісаў катэгорыі навучэнцаў, якім можа быць арганізавана харчаванне за кошт сродкаў бюджэту (вучні са шматдзетных і малазабяспечаных сем'яў, дзеці-інваліды і інш.)

Да 25.08.2023 (далей – па меры паступлення дакументаў)

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам-кі дырэктара па асноўнай дзейнасці

4

Актуалізацыя спісаў класаў у сістэме АРІП, кансультацыі для класных кіраўнікоў і выхавальнікаў груп падоўжанага дня па пытаннях ажыццяўлення безнаяўнага разліку за харчаванне, якое прадастаўляецца навучэнцам

 

Верасень

Северын Н.М., нам. дырэктара па асноўнай дзейнасці

5

Зацвярджэнне графіка прыёму ежы, дзяжурства ў сталовай

Да 01.09.2023

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз.

6

Правядзенне растлумачальнай працы аб правільным харчаванні сярод навучэнцаў і іх бацькоў, фарміраванне навыкаў здаровага ладу жыцця (гутаркі, класныя гадзіны, бацькоўскія сходы і інш.)

Верасень, на працягу года

Савет па харчаванню

7

Апытанне і анкетаванне навучэнцаў (іх бацькоў) з наступным аналізам па пытаннях арганізацыі і якасці харчавання

Верасень 2023г., красавік 2024г.

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам-кі дырэктара па асн. дз.

8

Прапаганда здаровага ладу жыцця і асноў рацыянальнага харчавання праз гутаркі і вугалок “Аб здаровай ежы”, сайт установы адукацыі

На працягу года

Савет па харчаванню

9

Павышэнне граматнасці педагогаў у пытаннях рацыянальнага харчавання праз кансультацыйна-асветніцкую працу

На працягу года

Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз. Савет па харчаванню

10

Праца па абнаўленні матэрыяльна-тэхнічнай базы харчблока

 

Жаўняровіч А.У., дырэктар

2. Кантралюючая дзейнасць

1

Рэалізацыя нарматыўных прававых актаў і іншых дакументаў у частцы арганізацыі харчавання навучэнцаў

Пастаянна

Савет па харчаванню

2

Кантроль за выкананнем санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў да арганізацыі харчавання ва ўстановах адукацыі, умоў якаснага і бяспечнага харчавання

Пастаянна

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Ажыццяўленне кантролю якасці гатовай ежы

Штодня

(па графіку)

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз., члены бракераж. камісіі

4

Кантроль за выкананнем графіка харчавання, дзяжурствам у сталовай, захаваннем культуры абслугоўвання і прыёму ежы навучэнцамі і інш

На працягу года

Савет па харчаванню

5

Штодзённы ўлік харчавання (па дзённым меню) за сродкі бюджэту і ўласныя сродкі бацькоў

01.09.2023, у навучальныя дні

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз.

6

Падрыхтоўка справаздач аб выдаткоўванні бюджэтных сродкаў на бясплатнае харчаванне

Па выніках месяца

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дырэктара па асн. дз.

7

Аналіз выканання нормаў харчавання і грашовых нормаў расходаў на харчаванне

Па выніках месяца (прадаст. справаздач - да 5 чысла месяца)

Аляшкевіч Н.В., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

8

Апытанне і анкетаванне навучэнцаў, іх бацькоў (законных прадстаўнікоў) па пытаннях арганізацыі харчавання, ступені задаволенасці якасцю харчавання, ацэнка матывацыі на рацыянальнае харчаванне і здаровы лад жыцця.

Па плану работы

 

Савет па харчаванню

9

Правядзенне пасяджэнняў савета па харчаванню

1 раз у месяц (і па меры неабх.)

Савет па харчаванню

3.         Правесці пасяджэнні савета па харчаванню:

Верасень

1

Арганізацыя работы Савета па харчаванню ўстановы адукацыі

Жаўняровіч А.У., дырэктар

2

Арганізацыя і ўлік харчавання ва ўстанове адукацыі

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

3

Прадастаўленне бясплатнага харчавання (складанне спісаў навучэнцаў льготнай катэгорыі)

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асн. дз., кл. кіраўнікі

4

Выкананне натуральных норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

5

Анкетаванне бацькоў “Харчаванне навучэнцаў”

Савет па харчаванню

6

Выступ на бацькоўскім сходзе “Рацыянальнае харчаванне”

Савет па харчаванню

Кастрычнік

1

Рэйдавая праверка: кантроль працаздольнасці і тэхнічнага стану халадзільнага і тэхналагічнага абсталявання

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

2

Анкетаванне навучэнцаў “Ацэнка школьнага харчавання”

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Абнаўленне інфармацыі па пытаннях арганізацыі харчавання на сайце ўстановы адукацыі

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

4

Выкананне натуральных і грашовых норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

5

Кантроль за арганізацыяй харчавання ў лагеры з дзённым знаходжаннем

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

Лістапад

1

Кантроль выканання санітарна-эпідэміялагічных патрабаванняў да сілкавання навучэнцаў і аб'ектаў харчавання

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

2

Рэйдавая праверка: кантроль уборкі памяшканняў харчблока, мыцця посуду, зместу ўборачнага інвентара

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам.дыр. па асноўнай дзейнасці

3

Выкананне натуральных норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

Снежань

1

Кантроль за выкананнем графіка прыёму ежы, дзяжурства ў сталовай

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

2

Рэйдавая праверка: кантроль дастаўкі і захоўвання харчовай сыравіны, харчовых прадуктаў

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

3

Адкрыты ліст для бацькоў “Правільнае харчаванне – аснова развіцця і здароўя дзяцей”

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

4

Выкананне натуральных і грашовых норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

Студзень

1

Папераджальны кантроль кухоннага абсталявання, санітарнага стану харчаблока з аналізам фактараў рызыкі (вызначэнне ККТ)

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

2

Рэйдавая праверка: аналіз выканання прыкладных двух-, трохтыднёвых рацыёнаў харчавання (меню); захаванне нормаў выхаду гатовых страў

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Конкурс плакатаў “Здаровая ежа”

Северын Н.М., нам. дыр. па асн. дзейнасці, класныя кіраўнікі

4

Аналіз ступені выканання і карэкціроўка плана работы Савета па харчаванню

Жаўняровіч А.У., дырэктар 

5

Выкананне натуральных норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

Люты

1

Кантроль дзяжурства ў сталовай, выкананне правіл асабістай гігіены навучэнцамі, ацэнка культуры прыёму ежы навучэнцамі, культуры абслугоўвання

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

2

Рэйдавая праверка: захаванне санэпідрэжыму на харчблоку, пры раздачы ежы, правядзенне бракеража і інш.

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Выкананне норм харчавання згодна з двух- трохтыднёвым меню

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

4

Выкананне натуральных і грашовых норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

5

Тыдзень здаровага харчавання “Правільнае                   харчаванне – залог здароўя”

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

Сакавік

1

Кантроль за якасцю паступаючых прадуктаў, выкананнем умоў транспарціроўкі і захоўвання

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

2

Рэйдавых праверка: кантроль якасці мыцця кухоннага посуду і інвентара, сталовага посуду і сталовых прыбораў

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Правядзенне тэматычных гадзін “Здаровае харчаванне – аснова здароўя”

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

4

Падрыхтоўка справаздач аб выдаткоўванні бюджэтных сродкаў на бясплатнае харчаванне навучэнцаў

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

5

Выкананне натуральных норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., нам. дыр. па асноўнай дзейнасці

Красавік

1

Рэйдавая праверка: кантроль за выкананнем рэжымаў вытворчых працэсаў, санітарна-гігіенічных нормаў і правілаў на ўсіх этапах падрыхтоўкі ежы

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

2

Правядзенне Тыдня “Па прыступках здаровага харчавання”

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Выкананне натуральных і грашовых норм

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці

Май

1

Вынікі працы савета па харчаванню за навучальны год

Жаўняровіч А.У., дырэктар

2

Кантроль гатоўнасці харчаблока да арганізацыі харчавання дзяцей у лагеры з дзённым знаходжаннем

Северын Н.М., намеснік дырэктара па асноўнай дзейнасці

3

Рэйдавая праверка: кантроль вядзення дакументацыі на харчаблоку

Аляшкевіч Н.В., Северын Н.М., намеснікі дырэктара па асноўнай дзейнасці