Дата
|
Мерапрыемства
|
Клас
|
Час
|
АУД
|
Адказныя
|
13.01.2024
|
Дзень грамацка-патрыятычнага выхавання
“Моладзь Беларусі: традыцыі і будучыня”
Мэта: засвоіць асноўныя маральна-маральныя патрабаванні, што прад'яўляюцца чалавецтву высокаразвітым грамадствам, развіць кругагляд навучэнцаў навучыць фарміраваць і выказваць свой пункт гледжання, сваё стаўленне да падзей.
|
Гульнявая праграма “У адзінстве –сіла і моц дзяржавы”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
14
|
Абрамовіч Н.С.
|
Час зносін “Моладзь будучыня Беларусі"
|
5-8
|
11.00-11.45
|
12
|
Каплій М.М.
|
Дыялог “Моладзь Беларусі.Традыцыі і будучыня»
|
9-11
|
11.45-12.30
|
11
|
Манькоўская В.І.
|
20.01.2024
|
Дзень здароўя “У здароўе наша сіла. Здароўе - галоўнае для нас”
Мэты:
-папулярызацыя фізічнай культуры ў вучняў школы;
- фарміраванне ўстойлівага цікавасці да заняткаў фізічнай культурай і спортам;
-прывіццё здаровага ладу жыцця;
- развіццё пачуцця калектывізму, адказнасці, згуртаванасці.
|
Відэалекторый “Правільнае харчаванне – аснова здароўя”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
9
|
Бурая Ю.В.
|
Прафілактычная гутарка“Шануй сваё жыццё”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
8
|
МішукД.С.
|
Спартыўныя спаборніцтвы
”Я лепшы”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
Спартыўная зала
|
Лапценак В.І.
|
27.01.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі
“Гарады будучага”
Мэта: працягваць прафарыентацыйную работу з вучнямі.
Задачы:
- азнаямленне дзяцей з “жыццёвым” спосабам выбару прафесіі;
- інфармаванне іх аб якасцях, уласцівых людзям тых ці іншых прафесій;
- выхоўваць паважлівае стаўленне да працы, да людзей працы;
- развіваць увагу, уменне працаваць у калектыве.
|
Гульня-віктарына “ Цікава аб прафесіях ведаць”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
3
|
Запрудская Т.П
|
Прэзентацыя праектаў
” Калі я скончу школу”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
4
|
Пенкрат С.А
|
Квэст-гульня “Сцяжынкамі прыгожага” (прафілактыка суіцыдальных паводзін)
|
9-11
|
11.45-12.30
|
16
|
Ермаковіч Л.М.
|
03.02.2024
|
Дзень духоўна-маральнага выхавання “Дабро не ліха, ходзіць ціха”
Мэты:
- выхоўваць патрэбнасць у здзяйсненні добрых учынкаў, па ўласным жаданні, не патрабуючы хвалы;
- развіваць здольнасць бачыць добрыя ўчынкі навакольных;
- фарміраваць станоўчыя ўзаемаадносіны ўнутры класнага калектыву.
|
Гульневая праграма “Азбука маральнасці: дабрыня, спачуванне, сціпласць, смеласць”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
7
|
РаманёкН.У.
|
Дыялог-прэзентацыя “Разуменне бацькоў-крылы для дзяцей”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
17
|
СамецА.І
|
Прагляд і абгрунтаванне відэафільма па прафілактыцы ўжывання СПАЙСаў “Пропасть”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
15
|
Пенкрат Г.П.
|
10.02.2024
|
Дзень здароўя “Наперад па дарозе Здароўя”
Мэта: ўмацаванне здароўя, павелічэнне аб'ёму рухальнай, папулярызацыя фізічнай культуры і спорту, выхаванне патрэбнасці ў рэгулярных занятках фізічнымі практыкаваннямі
Задачы:
- прыцягненне вучняў школы да заняткаў спортам;
- прапаганда розных відаў спорту;
- павышэнне супраціўляльнасці арганізма дзяцей і падлеткаў да розных захворванняў, працаздольнасці школьнікаў, прадуктыўнасці іх навучання развіццё ўзаемадзеяння межвозрастного;
- стварэнне ўмоў для развіцця эмацыянальнай сферы вучняў
|
Квэст-гульня “Сябруем са спортам”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
14
|
Абрамовіч І.С
|
Дыспут “Спорт і табак несумяшчальныя”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
12
|
Каплій М.М.
|
Спартландыя “Краіна здароўя”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
Спартыўная зала
|
Лапценак В.І.
|
17.02.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі
“Радасныя перспектывы жыцця”
Мэта: Фарміраванне сістэмы ведаў аб свеце працы, станоўчай працоўнай накіраванасці, уменняў і навыкаў у значнай дзейнасці.
Задачы:
- навучыць пастаноўцы далёкіх і блізкіх прафесійных мэтаў;
- дапамагчы супаставіць свае магчымасці з патрабаваннямі выбіраемых прафесій;
- фарміраваць у навучэнцаў школы матывацыйнай асновы для атрымання пачатковай і сярэдняй прафесійнай адукацыі і выбару імі рабочых прафесій;
- павышаць інфармаванасць навучэнцаў аб асноўных прафесіях, па якіх назіраецца або плануецца істотны дэфіцыт кадраў.
|
Калейдаскоп па прафілактыцы наркаманіі “Міфы пра наркотыкі”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
9
|
Бурая Ю.В.
|
Прэзентацыя сучасных прафесій” Аб прафесіях розных, неабходных і важных”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
4
|
Пенкрат С.А.
|
Прафарыентацыйны батл “Прафарыенцір”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
11
|
Манькоўская В.І.
|
24.02.2024
|
Дзень творчага узаемадзеяння з сям’ёй “Чароўная сіла сям’і”
Мэта: стварэнне ўмоў для ўдасканалення міжасобасных узаемаадносін дзіця-бацька.
Задачы:
- стварыць творчую атмасферу ўзаемаразумення, супольнасці інтарэсаў, эмацыйнай узаемападтрымкі, праз падрыхтоўку, арганізацыю і правядзенне конкурсных мерапрыемстваў для ўсіх удзельнікаў;
- далучаць дзяцей і бацькоў да здаровага ладу жыцця, фарміраваць у іх каштоўнаснае стаўленне да сям’і;
- павышаць педагагічную кампетэнтнасць бацькоў; падтрымліваць іх упэўненасць ва ўласных педагагічных магчымасцях.
|
Конкурс малюнкаў“Сям'я ў маім жыцц”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
7
|
Запрудская Т.П.
|
Круглы стол “Правы дзіцяці і бацькоў ў сям'і”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
8
|
МішукД.С.
|
Адкрыты мікрафон па прафілактыцы таксікаманіі “Не скарачай жыццё аднойчы паспрабаваўшы
|
9-11
|
11.45-12.30
|
16
|
Ермаковіч Л.М.
|
02.03.2024
|
Дзень грамацка-патрыятычнага выхавання
“Па памятным мясцінам Беларусі”
Мэты: паглыбленне ведаў вучняў аб арміі; фарміраванне пачуцця патрыятызму, любові да Радзімы, Бацькаўшчыны.
Задачы:
- працягнуць знаёмства вучняў са святам 23 лютага – “Днём абаронцы Айчыны”;
- развіваць творчае мысленне, памяць, кемлівасць, шпаркасць дзеянняў;
- выхоўваць маральную асобу, уменне працаваць у калектыве.
|
Гадзіна прафілактыкі дарожнага руху “Асцярожна! Дарожны рух небяспечны”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
7
|
РаманёкН.У.
|
Віктарына “Аб подзвігах, аб доблесці, аб славе...”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
17
|
Самец А.І.
|
Квэст-падарожжа “Пазнай Беларусь” (знаемства з гістарычнымі помнікамі ВАв )
|
9-11
|
11.45-12.30
|
15
|
Пенкрат Г.П.
|
09.03.2024
|
Дзень здароўя “Здаровы па ўласным жаданні”
Мэта: выхаванне пакалення, які імкнецца да здаровага ладу жыцця, з дапамогай ўключэння дзяцей у такія формы арганізацыі аздараўленчай работы, як спартыўныя эстафеты, спаборніцтвы па розных відах спорту, агітпрадстаўлення на тэму здароўя.
Задачы:
- спрыяць фарміраванню ў вучняў навыкаў вядзення здаровага ладу жыцця;
- спрыяць развіццю і ўдасканаленню такіх якасцяў, як цягавітасць, спрыт, сіла, мысленне, уменне каардынаваць свае руху.
- спрыяць вызначэнню каштоўнасці свайго здароўя і мер па яго захаванню;
- прыцягнуць увагу дзяцей да разнастайным відах спорту.
|
Урок здароўя “Травы-нашы лекары»
|
1-4
|
10.00-10.45
|
14
|
Абрамовіч І.С.
|
Урок здароўя “Уся праўда пра наркотыкі”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
12
|
Каплій М.М.
|
Спартыўныя гульні
“У здаровым целе-здаровы дух”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
Спартыўная зала
|
ЛапценакВ.І
|
16.03.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі
“Прафесіі, якія мы выбіраем”
Мэта: фарміраванне свядомага выбару будучай прафесіі.
Задачы:
- працягнуць размову з навучэнцамі аб выбары будучай прафесіі;
- пазнаёміць навучэнцаў з асаблівасцямі выбару прафесіі на сучасным этапе;
- пазнаёміць з сітуацыяй на рынку працы “сілавых” прафесій.
|
Інтэрактыўнае падарожжа па прафілактыцы інтэрнэт-бяспекі “Інтэрнэт – сябар на шмат гадоў”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
9
|
Бурая Ю.В.
|
Практычны занятак “Прафесія маёй будучыні”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
4
|
Пенкрат С.А.
|
Гутарка-разважанне “Мнагагранны свет прафесій”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
11
|
Манькозская В.І.
|
23.03.2024
|
Дзень творчага узаемадзеяння з сям’ёй “Сямейная кругаверць”
Мэты: развіваць сямейнае творчасць і супрацоўніцтва сям’і і школы, выхаванне ў навучэнцаў пачуцці любові і павагі да бацькоў, гонару за сваю сям’ю.
Выхоўваць у дзяцей паважлівае стаўленне да ўсіх членам сям’і; вучыць свядома і добрасумленна ставіцца да хатняга працы.
|
“Гутарка-разважанне Свет пачынаецца з сямьі”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
4
|
Запрудская Т.П.
|
Адкрыты мікрафон “Сям'я-гэта тое што побач заўсёды”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
8
|
МішукД.С.
|
Час памяці“Аб чым сведчыць звон Хатыні”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
16
|
Ермаковіч Л.М.
|
06.04.2024
|
Дзень духоўна-маральнага выхавання “Я сярод людзей, людзі вакол мяне”
Мэта: выхоўваць пачуццё павагі друг да друга, да звычаяў, традыцый і культуры розных народаў.
Задачы:
- даць магчымасць вучням ацаніць ступень сваёй талерантнасці;
- выхоўваць пачуццё калектывізму, супольнасці; спрыяць развіццю пачуцця паважлівых зносін да сваіх таварышаў;
- спрыяць развіццю самасазнання, якое дапамагае бачыць сябе і іншых такімі, якія яны ёсць на самой справе;
- развіваць цярпімасць да рознасці паміж людзьмі.
|
Інтэрактыўнае занятак
“Сацыяльныя нормы паводзін”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
7
|
РаманёкН.У
|
Круглы стол “Вечныя ісціны”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
17
|
Самец А.І.
|
Інтэрактыўная гульня-падарожжа “Талерантнасць-этыка будучыні”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
15
|
Пенкрат Г.П.
|
13.04.2024
|
Дзень здароўя “Каб жыць, любіць, тварыць і быць шчаслівымі”
Мэта: выхаванне пакалення, які імкнецца да здаровага ладу жыцця.
Задачы:
– спрыяць фарміраванню ў вучняў навыкаў вядзення здаровага ладу жыцця;
– спрыяць развіццю і ўдасканаленню такіх якасцяў, як цягавітасць, спрыт, сіла, мысленне, уменне каардынаваць свае руху;
- спрыяць вызначэнню каштоўнасці свайго здароўя і мер па яго захаванню;
– прыцягнуць увагу дзяцей да разнастайным відах спорту.
|
Гутарка з элементамі прэзентацыі “Здаровым быць здорава”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
14
|
Абрамовіч І.С.
|
Брыфінг па прафілактыцы палавой недатыкальнасці “Я ахоўваю сябе сам”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
12
|
Калій М.М.
|
Спартыўныя спаборніцтва
“Моладь Паплаў”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
Спартыўная зала
|
Лапценак В.І.
|
20.04.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі
“ Беларусь краіна маей будучыні”
Мэта: падрыхтоўка дзяцей да ўсвядомленага выбару прафесіі, выхаванне актыўнай жыццёвай пазіцыі шляхам рэалізацыі творчых здольнасцяў
Задачы:
- пазнаёміць вучняў са старадаўнімі беларускімі песнямі, прыказкамі, прымаўкамі, звычаямі і традыцыямі беларускага народа;
- фарміраваць цікавасць і павагу да традыцый Беларусі, беларускай народнай культуры;
- выхоўваць маральныя якасці асобы;
- развіваць артыстычныя і сцэнічныя здольнасці дзяцей.
|
Гульнёвая праграма “Латарэя добрых учынкаў”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
9
|
Бурая Ю.В.
|
Презентацыя “Беларускія народныя традыцыі і абрады ў жыцці маёй сям'і"
|
5-8
|
11.00-11.45
|
4
|
Пенкрат С.А.
|
Круглы стол “Профарыентацыя. Хачу. Магу. Неабходна”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
11
|
Манкоўская В.І.
|
27.04.2024
|
Дзень творчага узаемадзеяння з сям’ёй “Крокі насустрач”
Мэта: даць магчымасць бацькам і дзецям глыбей даведацца адзін аднаго, наладзіцца на канструктыўнае ўзаемадзеянне.
Задачы:
- даведацца і ўсвядоміць наколькі добра мы ведаем адзін аднаго;
- развіццё ўмення адчуваць групу і асобных яе членаў, давяраць;
- развіццё эмпатыя і самасвядомасці;
- раскрыць унутраныя рэзервы для развіцця.
|
Сямейная гадзіна “Сям’я – гэта тое, што з табой заўжды”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
3
|
Запрудская Т.П.
|
Віктарына-шанец па прафілактыцы бяспекі ў сетцы Інтэрнет “Кіберпяспека і падлетак”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
8
|
МішукД.С.
|
Форум “Сучасная жанчына: якая яна”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
16
|
Ермаковіч Л.М.
|
04.05.2024
|
Дзень грамацка-патрыятычнага выхавання “Трагічныя старонкі гісторыі Вялікай Айчыннай вайны для Беларусі”
Мэта:
- захаванне гістарычнай памяці аб падзеях Вялікай Айчыннай вайны;
- выхаванне ў моладзі грамадзянскасці і патрыятызму, пачуцця гонару за гістарычнае і баявое мінулае нашай Радзімы.
Задачы:
- пазнаёміць дзяцей з гераічнымі подзвігамі народа ў гады Вялікай Айчыннай вайны;
- развіваць беражлівыя адносіны да народнай памяці, пачуцця ўдзячнасці ветэранам Вялікай Айчыннай вайны;
- стварэнне ўмой для знаёмства з помнікамі і абеліскамі на тэрыторыі Беларусі, гераічнымі старонкамі Вялікай Айчыннай вайны
|
Вусны часопіс “Ніхто не забыты, нішто не забыта”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
9
|
РаманёкН.У.
|
Музычна-літаратурная кампазіцыя да Дня Перамогі
|
5-8
|
11.00-11.45
|
17
|
Самец А.І.
|
Прэзентацыя “У сэрцах сыноў адвага дзядоў і бацькоў”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
15
|
Пенкрат Г.П.
|
11.05.2024
|
Дзень здароўя “Здаровы лад жыцця – альтэрнатывы няма”
Мэта: навучыць дзяцей шанаваць, берагчы і ўмацоўваць сваё здароўе.
Задачы свята:
- фарміраваць у дзяцей уменне клапаціцца пра сваё здароўе;
- умацоўваць здароўе дзяцей рознымі аздараўленчымі методыкамі;
- пашыраць і ўзбагачаць веды дзяцей аб карысці фізічных практыкаванняў для здароўя;
- развіваць станоўчыя эмоцыі і дружалюбнасць.
|
Конкурс малюнкаў ”Шкодныя звычкі”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
14
|
Абрамовіч І.С.
|
Гульня “Місія – жыць!”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
12
|
Каплій М.М.
|
Спартыўныя спаборніцтва”Вясёлыя старты”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
Спартыўная зала
|
Лапценак В.І.
|
18.05.2024
|
Дзень працоўнага выхавання і прафесійнай арыентацыі
“Чалавек працай вялікі”
Мэта: аказанне прафарыентацыйнай падтрымкі навучэнцам ў працэсе выбару профілю навучання і сферы будучай прафесійнай дзейнасці.
Задачы:
-навучыць пастаноўцы далёкіх і блізкіх прафесійных мэтаў, дапамагчы вызначыць сваю гатоўнасць да дасягнення прафесійных мэтаў, усвядоміць цяжкасці ў дасягненні прафесійных мэтаў і знайсці шляхі іх пераадолення;
-дапамагчы супаставіць свае магчымасці з патрабаваннямі выбіраемых прафесій;
-фарміраваць у навучэнцаў школы матывацыйнай асновы для атрымання пачатковай і сярэдняй прафесійнай адукацыі і выбару імі рабочых прафесій;
- павышаць інфармаванасць навучэнцаў аб асноўных прафесіях, па якіх назіраецца або плануецца істотны дэфіцыт кадраў.
|
Гульня-віктарына “Цікава аб прафесіях”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
9
|
Бурая Ю.В.
|
Прэзентацыя праектаў” Калі я скончу школу”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
4
|
Пенкрат С.А.
|
“Самыя запатрабаваныя і незапатрабаваныя прафесіі”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
11
|
Манькоўская В.І.
|
25.05.2024
|
Дзень творчага узаемадзеяння з сям’ёй
“Свет сямейных захапленняў”
Мэта: раскрыць і паказаць існуючыя таленты ў сям’і.
Задачы:
- фарміраваць уяўленне дзяцей аб сваёй сям’і і роднасных адносінах;
- стымуляваць разважанні аб сямейных каштоўнасцях і захапленнях;
- развіваць цікавасць бацькоў і дзяцей да гісторыі паходжання сваёй сям’і;
- развіваць камунікатыўныя навыкі, памяць, увага.
|
Майстэрня радасці “Сям’я. Сямейныя каштоўнасці”
|
1-4
|
10.00-10.45
|
14
|
Запрудская Т.П.
|
Сямейная гадзіна “Калі ёсць сям’я – значыць шчаслівы я”
|
5-8
|
11.00-11.45
|
8
|
МішукД.С.
|
Пляцоўка па прафілактыцы бяспечных зносін “Хто ён – сапраўдны сябар?”
|
9-11
|
11.45-12.30
|
16
|
Ермаковіч Л.М.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|